Saturday, September 19, 2009

A fost...


As vrea sa cred ca totul a fost o gluma....ca nu mai lasat...ci doar ai vrut sa imi testezi dragostea .
Ciudat e faptul ca te urasc in deajuns sa te iubesc,te urasc pentru ce mai facut,te urasc pentru ca tot ce fac acum o fac pentru tine.
Totul a inceput ca o gluma,ca o prietenie,da mirajul dragostei ma cuprins pe zi ce trecea si te vedeam ,nu stiu cu ce mai cucerit,nu stiu cum de m-am indragostit de tine da am facut-o...inca o data mi-am pierdut inima...acum chiar credeam ca de tot caci erai diferit...da bine zis erai...acu esti altfel o noua personalitate...un nou caracter...nu te mai recunosc...
Acum incepe o noua viata...am renascut ca o pasare phoenix...da din propia cenusa s-a ridicat o noua creatura ce privea cu frica lumea ce o inconjura...mie frica sa nu fac aceleasi greseli iar si iar,mie frica sa spun ca totul e bine si iar sa cad.Nu conteaza ce am fost,conteaza ce voi fi,voi fi poate doar ceea ce tu ai lasat in urma..un suflet pustiu ce alearga in cautarea fericirii din nou sau poate voi fi ceea ce ai fi vrut sa fiu luptatoarea neinfricata care se ridica dupa fiecare batalie pierduta pentru ca razboiul nu s-a terminat.
As vrea ca totul sa se termine aici...inima mea sa fie din nou intreaga asa cum a fost odata,dar nu va mai fi niciodata asa pentru ca Tu mai marcat,cuvantul Noi nu va mai avea acelasi inteles pentru mine pentru ca Tu mai invatat ce inseamna acest cuvant...
Noi,Tu,Eu...da cuvinte cu inteles multiplu acum,Tu a devenit un simplu cuvant in care incerc sa nu mai pun acelasi sentiment,Noi..da nu mai exista sa risipit ca fumul in zare intr-o zi de toamna rece,iar Eu...nu stiu ce mai inseamna sau nu vreau sa stiu...acum eu nu are sens fara cuvintele noi...tu...
Inca astept in asternuturile de matasuri fine sa vi ,sa ma saruti ca alta data asa cum o faceai cand eram totul pentru tine,inca cred ca vara e anotimpul meu,inca mai sper ca intr-o zi sa mai fiu alintata asa cum o faceai Tu...alintata cu priviri,imbata de mireasma ta,anesteziata de atingerea ta...
A fost un vis frumos din care m-am trezit brusc...si sa transformat intr-un cosmar din care nu pot sa scap,intinde-mi mana si trezeste-ma din acest cosmar numit viata...
Acum nu mai pot sa spun decat adio visul meu frumos,pe care aievea il mai zaresc,adio ingerul meu ce liber esti acum...
A FOST ODATA...

3 comments:

  1. foarte frumos spus m-ai atins la sufletzel :*

    ReplyDelete
  2. Am stiut de cand te-am cunoscut si mi-ai fost colega si apoi colega de banca ca ai un talent aparte pentru literatura. Sunt mandra de tine.

    ReplyDelete
  3. Si pana la urma ce este mai frumos decat sa-ti asterni pe hartie propriile sentimente, o bucata din tine, din sufletul tau. Te admir pentru curajul cu care spui lucrurilor pe nume. Te pup.

    ReplyDelete

Un gand,o idee...