Tuesday, July 19, 2011

Sample 3

-Tass,imediat incepe balul si tu inca nu esti gata!
-Caroline,credeam ca te-ai obisnuit intr-o luna jumatate cu mine,doar stii ca pana sunt gata dureaza cam trei ore si apropo unde este Victor?
-S-a dus sa vorbeasca cu Andrew si vine.
-Acum lasa-ma sa termin sa ma aranjez ca altfel nu voi fi gata nici anul viitor.
A trecut deja o luna de cand sunt la scoala de copii speciali cum spune tata,am invatat lucruri noi,mai am altele de descoperit dar ceva s-a schimbat in viata mea,am prieteni care orice ar fi imi vor fi alaturi zi si noapte pentru a ma proteja.Nu pot spune ca mi-am descoperit puterile pe deplin dar cel putin profesorul Asimov,profesorul de Cultura elementelor,incearca sa imi inteleaga si sa imi cultive puterea.Da,pot citi gandurile oamenilor si pot vedea trecul lor jucandu-mi in fata ochilor ca o piesa de teatru,acel teatru ambulan din vechile timpuri.Pot sa aflu cele mai mari secrete ale persoanelor iar ele nu pot face nimic sa impiedice acest lucru.Pot sa ma razbun sau pot deveni cel mai bun aliat.In acest timp petrecut la scoala am aflat si ce pericole ne asteapta in lume si ce creaturi hidoase ne pandesc pe noi cei "speciali" la tot pasul sa ne sleiasca de puteri pentru a putea trai.Ei sunt elpi,dusmani intunecati gata sa doboare un tanar ce inca nu si-a aflat puterea,inca nu am cunoscut o asemenea creatura si nici nu prea am de gand intalnesc prea curand una.
Gandurile imi sunt intrerupte de batutul in usa,probabil este Victor care vine sa ma ia,el mi-a fost alaturi aceste saptamani si m-a facut mereu sa ma simt speciala,uneori ma simt prost ca nu pot sa-i raspund la sentimente cum ar trebui,sa ii arat si eu afectiunea pe care mi-o daruieste mie.
Imi asez rochia rosie,parul este prins,rujul s-a asternut pe buzele mele rozalii si sunt gata sa petrec in stil mare in seara asta,este Balul Sfarsitului De An.
-Victor nu mai fi asa insistent,o sa spargi usa.
-Frumoaso pentru tine sparg si un zid.
-Nu-i nevoie te poti transforma intr-o insecta si tot ajungi la mine.
-Nu si in seara asta doamna mea,mi-as strica costumul,dar deschide odata ca ti-am adus ceva.
Am deschis una si era el,Victor intr-un costum negru,cu papion si in mana avea un trandafir rosu aprins ca sangele pe care mi-l flutura prin fata ochior si nu intelegeam de ce.
-Pentru cine e floarea?
-Pentru tine,nu este evident,sau crezi ca i l-am adus Carolinei?
-Nu,dar nu mai conteaza sa mergem cred ca Andrew si Caroline ne asteapta nerabdatori.
Va urma....

3 comments:

  1. frumos...!Scrie in continuare!O faci foarte bine!

    ReplyDelete
  2. foarte frumoasa poveste pare asa de reala :)

    ReplyDelete
  3. Ai mai scris vreo continuare? Imi place mult povestea. Poza e superba! Si eu vreau o rochie asa frumoasa.

    ReplyDelete

Un gand,o idee...