Saturday, August 20, 2011

Sampon Balea cocos-review


Am citit in blogosfera tot felul de pareri despre produsele balea si in special despre sampoane,asa ca as dori sa va spun si eu o mica opinie care mi-am creat-o momentan doar asupra unui produs si acela este samponul pentru par vopsit de la Balea cu lapte si cocos.
Il folosesc de o luna asa ca sper ca pot sa imi spun parerea tare si raspicat despre el.La inceput mi-a placut foarte mult,ca si consistenta dar si ca miros(mor dupa aroma de cocos),spuma face destula din putine picaturi de sampon.Astea sunt plusurile in mare ale lui.Pe intructiunile lui scria ca iti intareste parul de la radacina si il face mai suplu si luminos.Da intradevar il face mai suplu si luminos dar poate doar mi se parea mie dar dupa vreo doua saptamani de folosire dupa uscare parul parea cam imbacsit,l-a inceput am zis ca poate nu m-am clatit bine pentru ca am parul destul de lung si m-am gandit ca nu am fost atenta si am ratat o zona dar nu a fost asta.De intarit parul nu mi l-a intarit nici gand mai ales ca mie de la stressul din ultima vreme imi cade o groaza de par,deci un minus mare si lat,oricum nu ma asteptam la minuni pentru ca nici macar bunul meu prieten al parului care cade adica Revalid nu si-a facut treaba(cred ca i s-a schimbat reteta).Inca il folosesc,mai am un pic din el,pentru ca cum am zis foarte putin face multa spuma.
Inca o problema care am observat-o,am facut matreata,so imi si irita pielea capului.Iar podoaba mea capilara sufera ingrozitor.
In concluzie:
+:miros placut,spuma multa,primele ore dupa spalare superb parul si ca aspect si ca miros
-:dupa ceva timp parul este imbacsit,isi pierde mirosul,irita pielea capului(in cazul meu),nu-l intareste.
Girls in voi am baza sa imi spuneti ce pot folosi pentru a stopa caderea parului,ca innebunesc cat par vad zilnic in pieptan.

P.s:am folosit doar samponul...in consecinta nu stiu restul produselor din gama sa fie bune.

2 comments:

  1. nu am auzit niciodata de acest sampon dar pna la urma ni-l recomanzi sau nu :)

    ReplyDelete
  2. Nu am incercat pana acum aceasta marca. Sa-ti spun sincer nu am mai auzit pana acum de ea. Mirosul de cocos imi place la nebunie in schimb.

    ReplyDelete

Un gand,o idee...