Tuesday, September 6, 2011

Jurnalul unei fantome-partea a II a

Tare mult mi-ar place sa fiu iar om si sa fiu alaturi de familia mea,dar stiu ca lucru acesta nu mai e posibil de cand a fost accidentul din familia perfecta pe care o aveam am mai ramas eu si Luis,defapt doar el a mai ramas eu doar bantui,asta este singura mea grija de acum incolo.
O sa va povestesc cum era viata mea ca om,cum m-am indragostit,cum mi sa frant inima si cum am murit.Povestea va incepe prin 2003 cand ma mutasem la un liceu nou si unde speram sa am parte de viata de liceu perfecta adica note mari,baieti frumosi,timp liber cu prieteni,echipa de majorete.Dar nu a fost asa.
M-am mutat din Santa Monica in Los Angeles  pentru ca tata a primit un post mai bun si un salariu mai atractiv ca la vechea lui slujba.Norocul meu a fost ca inca nu incepusem scoala si am putut face inca de la inceput la Liceul din LA.
La inceput nu am avut prieteni,eram retrasa pana m-am imprietenit cu Sara o fata interesata de chimie la fel de mult ca mine,ea m-a  introdus in cercul de chimie al scolii si am devenit cunoscuta pe la mijlocul clasei a 9 a ca fiind o chimista in devenire castigand olimpiada si locul I la targul de stiinta al scolii.M-am bucurat putin de faima pentru ca am fost uitata repede,succesul unei tocilare a fost umbrit de victoria echipei de baschet si cu precadere a mingii castigatoare data de Victor,baiatul cel mai curtat din scoala,cel pe care mai tarziu voi regreta ca l-am cunoscut.Era genul acela de baiat dupa care orice fata s-ar topi,inalt,bine facut,brunet si cu ochii caprui-verzi si cu o voce melodioasa.Va spun de la inceput ca nu am crezut niciodata ca voi umbla cu el,dar am umblat si acum regret clipa aceea.

A ramas amintire si castigarea campionatului de catre echipa de baschet si au urmat examenele finale,unde majoritatea elevilor se chinuiau sa le treaca,pentru mine erau o nimica toata,daca tot ceea ce aveam de facut era sa invat.In timpul examenelor Victor s-a apropiat de mine si mi-a spus ca are nevoie mare sa-l ajut la chimie altfel va fi dat afara de la echipa.Zis si facut.L-am ajutat a trecut examenul si ca sa vezi idiotul cica s-a indragostit de mine si ca o proasta ce sunt l-am crezut si am umblat pana pe la jumatea clase a 10 a cu el,ca sa aflu pe urma ca era un mincinos si ma tinea doar pentru ca antrenorul sa nu-l de-a afara ca era un lenes.L-am placut si poate l-am si iubit dar nu o sa-l iert niciodata.Oricum acum nu pot sa ii mai fac nimic,sunt doar un spirit ratacit care tanjeste dupa viata si dupa caldura.

3 comments:

  1. Te inspiri de undeva? Imi place liceul si chimia...:*

    ReplyDelete
  2. ce frumos...e tare...astept continuarea....

    ReplyDelete
  3. ar trebui sa il bantui pe victor pictor asta

    ReplyDelete

Un gand,o idee...