Monday, September 19, 2011

Reteta unei zile perfecte

Acum cateva saptamani am avut parte de un weekend fabulos exact cum si-ar dori poate fiecare indragostit.Basmul meu nu a tinut 3 zile si nici nu s-a terminat "pana la adanci batraneti" pentru ca abia incepe basmul meu.Reteta mea se refera la doua zile in care doi indragostiti stau impreuna si au grija de casa.Fac ceva de mancare,se uita la un film,rad,fac poze si la sfarsitul zilei isi spun ca a fost una din cele mai frumoase zile impreuna.Dragostea face minuni in cazul tuturor,dupa parerea mea,iar in cazul meu,el este ce am mai e pret,asta desigur dupa mama.
In week-endul acela am facut o tarta cu visine,care nu prea mi-a iesit,dar cum se zice daca faci cu dragoste,tot ce este este bun.Apoi a doua zi am degustat bunatatea de prajitura din care la sfarsitul zilei nu mai ramasese nimic.Iar printre cafea,prajitura,am facut si poze sa imortalizam momentul.
Pot spune ca dragostea m-a salvat si ma ridicat de la pamant cand credeam ca nu o sa ma mai ridic.Iti multumesc ca existi in viata mea.
Acum cateva poze din frumosul nostru weekend....
Pseudotarta cu visine;))

:">

5 comments:

  1. Foarte frumos :X sa va iubiti mult si viata sa va aduca multe clipe de fericire :*:*

    ReplyDelete
  2. Yummy..Si eu vreau. Sunt sigura ca a iesit foarte buna tarta. Ma bucur ca va intelegeti bine, meriti sa fii fericita si iubita. :*:x

    ReplyDelete
  3. @Mad@ iti multumesc mult pentru urare si voua sa va fie bine impreuna si sa aveti numai bucuri>:D<
    @Dreams*Link data viitoare iti pastrez si tie:*,multumim si voi sa va iubiti cat mai mult pentru ca si tu meriti din plin asta>:D<

    ReplyDelete
  4. frumos:x...sa fiti fericiti si sa va iubiti mult...meriti asta;):*>:D<

    ReplyDelete
  5. foarte frumoasa reteta "arata delicios"

    ReplyDelete

Un gand,o idee...