Wednesday, September 14, 2011

Review pensula F45 Sigma

Dupa cum v-am spus acum ceva timp am primit un mic cadou de la unul din parteneri blogului adica Sigma.Cadoul a constat intr-o pensula micuta si pufoasa numai buna pentru pudra si fond de ten mineral.Ea a venit ambalata intr-un saculet rosu care mi-a incantat privirea si ma facut sa devin ca un copil mic ce este nerabator sa vad cadoul.
La prima vedere este o pensula normala ce poate fi folosita cum am mai spus pentru pudra in special,dar dupa o examinare atenta de care a avut parte am constatat ca parul folosit este foarte fin si pentru o pensula pentru pudra este foarte deasa,dupa parerea mea.Cred ca este par de raton pentru ca parul este pigmentat,adica este albicis la baza dar poate ma insel.
Cand am incercat-o prima oara am folosit-o cu o pudra de la Avon,pana acum am fost destul de multumita de ea,acoperirea a fost optima si mi-a placut ca este fina la atingere,nu aspra si inca un plus il are ca nu ii cade fire ca altor pensule.
In concluzie o pastrez si deja mi-am aruncat restul pensulelor pentru pudra,care imi iritau fata.Imi place e micuta,compacta,buna de pus in geanta si vine intr-un saculet minunat.
Nu stiu cat v-am convins ca este buna sau nu,dar daca va ganditi ca merita sa ii dati o sansa puteti sa o comandati de AICI sau daca simtiti va norocul e in preajma voastra puteti castiga la concursul organizat de mine AICI

2 comments:

  1. O am si eu si imi place foarte mult. Iar despre faptul ca vine atat de frumos ambalata ce sa mai zic... :X

    ReplyDelete
  2. pe mine m-ai convins pare destul de buna

    ReplyDelete

Un gand,o idee...