Thursday, September 1, 2011

Surpriza toamnei

Azi e prima zi a mult asteptatei toamne si sincer nu am primit aceasta zi cu melancolie ci cu multa fericire deoarece am primit mult asteptata pensula de la Sigma F45.
Pot spune ca romani sunt foarte prosti mai ales cei de la vamile locale,le zici ca e un cadou si iti cer factura pentru ca in Romania nu exista termenul de cadou la bunurile dobandite din straintate.Pana la urma nenea ala sa potolit si mi-a dat pachetul cu scumpa mea pensula.Inca nu am incercat-o dar o sa revin cu un review despre ea,acum in mare va spun ca este asa dragalasa incat nici nu imi vine sa o bag in pudra si pe langa asta este atat de pufoasa:X.
Cei de la sigma si US Postage sunt intradevar promti,pensula a plecat in drum spre mine pe 24 august si astazi a ajuns.Le multumesc mult celor de la Sigma pentru cadoul oferit.
NU uitati ca si voi puteti castiga aceasta pensula participand la concursul End of summer pana pe 20 septembrie!

2 comments:

  1. Felicitari pentru pensula! :*
    Poate ma inscriu si eu pana la urma la concursul tau...:D
    Mi-e dor de tine. Pupici.

    ReplyDelete
  2. ce mare e pensula si fufoasa :))

    ReplyDelete

Un gand,o idee...