Sunday, October 23, 2011

And the winner is....

Neata cititorilor mei,defapt neata tuturor.Dupa cum ziceam imediat voi afisa castigatorul concursului Valoarea cartilor.Am spus ca voi afisa mai pe seara dar si eu am fost la fel de nerabdatoare ca si voi sa anunt si sa fac un blogger fericit.Va spun ca mi-a fost greu sa aleg,pentru ca am vazut ca pentru toti cei ce s-au inscris cartile ocupa o importanta parte din viata,pentru uni cartile sunt prieteni,confidenti si chiar parinti.Va multumesc celor ce s-au inscris si de asemenea celor ce au raspandit vestea despre concurs mai ales ca nu era obligatoriu si nici nu aducea vreo intrare in plus.

Paricipanti au fost:
-Endre
-Amy
-Gheorghiev Alexandra
-lavander
-Oanaaa.
-roxana elena
-Dana
-Dreams*link
-Mad@
-Oana
-Laurentzyu
Iar castigatotul este......este......este......Laurentzyu.Iti multumesc ca mi-ai impartasit ce inseamna pentru tine cartile si mi-ai dovenit ca pentru tine o carte este cel mai bun prieten asa ca iti ofer inca un prieten bun care sa te calauzeasca in drumul tau in aceasta lume.Felicitarii.Te rog in 48 de ore sa imi trimii adresa ta completa,un numar de telefon si cartea pe care ti-o doresti daca cumva ti-ai schimbat dorinta cartii pe care vrei sa o primesti pe mail-ul scrumdevise7@ymail.com.
Iar voi cei ce nu ati castigat,nu va intristati va veni cat de curand alt concurs unde veti avea sanse,poate mult mai multe.De asemnea am multumit si le mai multumesc inca o data celor ce au dus vestea despre concurs astfel vor avea o intrare in plus la urmatorul concurs cu carti.
Multumesc si librariei online LIBRIS pentru colaborare si voua cei care nu va plictisiti sa cititi aberatile mele.




1 comment:

  1. Multumesc mult, mult! Am trimis mailul, sper ca l-ai primit. Deabia astept sa citesc cartea! E geniala! Thanx!

    ReplyDelete

Un gand,o idee...