Wednesday, November 9, 2011

Biblioteca Mortilor Glenn Cooper-Recenzie

Buna,a trecut ceva timp de cand nu am mai scris dar facultatea imi omoara tot timpul,nici sa dorm bine nu mai pot dar citit tot nu ma las si imi cer mii de scuze librariei online LIBRIS ca nu am postat recenziile mai repede dar timpul e necrutator cu mine.
Cartea despre care va voi vorbi astazi este Biblioteca Mortilor de Gleen Cooper,un roman ce mi-l doream de foarte multa vreme dar posibilitatile financiare mi-au jucat feste si nu l-am procurat.Un roman ce pe mine m-a impresionat,un thriller adevarat care aduce suspansul pe alt plan unul mult mai inalt.Alaturarea cuvintelor biblioteca cu mortii nu suna asa bine pentru ca o asemanare este si acea este:linistea mormantala.Actiunea carti se invarte in jurul unor mortii misterioase,in urma primirii unor carti postale simple dar care aveau pe ele un sicriu si data cand victima va murii.Sunt noua astfel de carti postale.
Aceste crime ascund secrete pastrate de ani buni si care cel mai bine e sa ramana secrete ingropate in trecut.
Rezumatul cartii este acela ca pe strazile Marelui Mar umbla un criminal care este poreclit Crimnalul Apocalipsei si care in doua saptamani a rapus 6 victime din cele noua de care se povesteste in carte.Spre disperarea politistilor victimele nu au nimic in comun decat o carte postala primita cu o zi inainte sa moara care ilustreaza un sicriu si o data,data cand va muri.
FBI-ul da acest caz agentului special Will Piper,care a fost o data unul dintre cei mai buni dintre detectivi acum se afla pe o panta abrupta a bauturi si pensionarii.Lupta lui Will cu demonii ce il pandesc sa il infunde intr-un abis de unde nu mai poate iesi,il scoate iar din anonomat si il anima sa rezolve aceste cazuri.Lumea crimelor pe care o iubeste si o uraste in acelasi timp,care il aduce la viata.Will vrea sa iasa din lumea aceasta glorios,prinzandu-l pe criminalul apocalipsei,dar urmarirea lui i-a o intorsatura stranie care il duce pe Will sa descopere un secret socant bine pastrat secole intregi.
Un secret ce a fost ingropat sub o biblioteca de sub o manastire ce dateaza din secolul VIII,ce acum a fost descoperit,avand consecinte mortale.Cativa descendenti ai celor care au pastrat asa cu mare pret acest secret sunt gata sa il pazeasca cu pretul vietii lor si odata ce Will se apropie si mai mult de adevar acestia sunt decisi sa-l opreasca cu orice pret.
Dar secretul il veti descoperi singuri,nu vreau eu sa stric cea mai interesanta parte a cartii..Recomand cartea pentru cei carora le plac romanele politiste,romanele pline de mister care au un final nu tocmai fericit si care te tin cu sufletul la gura pe tot parcursul cartii.
O carte despre destin si predestinare.
Multumesc librariei online LIBRIS pentru cartii si voi reveni in curand si cu recenzia celei de a doua cartii primite de la dragi mei colaboratori.
Voi cum va descurcati cu scoala si ce carti ati mai citit/cumparat???

1 comment:

Un gand,o idee...