Thursday, November 17, 2011

Bunatati de la albine(1)

Buna seara,uite ca am ajuns si la finalul meu de saptamana la facultate,din fericire pentru mine am weekend de 3 zile.Azi a fost o zi obositoare in care toata ziua mi-a fost somn,dar cei de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj mi-au facut o surpriza dulce si am primit spre testare niste creme delicioase pe care abia astept sa le testez.In prima faza am ramas uimita ca am primit colet de la ei pentru ca nu ma regasisem pe lista celor care vor testa produsele dar mi-am dat seama ca nu am citit cu atentie si totusi eram si eu acolo,mititica.
Sunt produse ce contin 95%-100% ingrediente de origine naturala,fara coloranti,pafine si coservanti.Produsele sunt din gama Apidermaliv si spr testare am primit o crema de calcaie cu menta si una cu propolis,o crema pentru fata,o masca de fata si un balsam de buze care este atat de delicios incat cu greu pot sa-l pastrez pe buze.Sunt atat de fericita pentru ca ador produsele ce au in componenta miere sau laptisor de matca.Sunt o fantana de sanatate naturala.Dupa ce imi voi face o mica idee despre produse vi le voi prezenta mai pe larg aici pe blog.Pe langa aceasta provocare de a testa produsele am mai primit o provocare sa scriu o amintire,o poveste care sa aiba ca subiect albinele.Ei bine mama deja s-a oferit sa imi povesteasca ceva ce i s-a intamplat ei cand era mai micuta.Aceasta poveste va fi publicata pe pagina de fb a complexului apicol si se vor da like-uri povestii care chiar merita si care a impresionat.Primele 50 care au cele mai multe like-uri vor primi inca un set de produse cu care vor organiza un concurs pentru cititoarele blogului.Tare mult mi-ar placea sa mai fac pe cineva fericit,asa ca o data ce voi publica povestea tare mult as dori sa o votati,normal doar daca merita,astfel si voi castigati si eu.
Acum cateva poze cu produsele:

1 comment:

  1. chiar vroiam sa citesc undeva despre mierea asta de albine si proprietatile ei - multumesc

    ReplyDelete

Un gand,o idee...