Tuesday, November 22, 2011

Prima impresie Revicel

Astazi pe la ora 17 m-a sunat mama si mi-a zis ca mi-a venit pachetul mult asteptat de la campania Trender,Revicel,imi venea sa sar in sus pe strada de bucurie asa ca am grabit pasul si am ajuns acasa.Curierul a sunat-o pe mama care i-a dat toate indicatiile pretioase sa ajunga la destinatie(eu nu m-as fi descurcat-sunt cam pierduta in spatiu).Prima impresie a fost un tipat de uimire cat de draguta era facuta cutia.Apoi cremele,sunt doua la numar,roz si foarte frumos parfumate.Mirosul m-a cucerit din prima,un miros subtil,care persista ceva timp dupa ce ai aplicat crema.Am primit doua creme,eu voi testa una si mama una(cred ca merita la cat a alergat si a explicat).In zilele ce vor urma voi posta mult mai multe despre crema.Acum va las cateva poze.

1 comment:

  1. Am vrut sa ma inscriu si eu, dar nu am stiut unde...iar apoi a fost prea tarziu :(

    ReplyDelete

Un gand,o idee...