Friday, December 9, 2011

Cupcakes & Reindeers-NOTD

De ceva timp nu v-am mai aratat nici un model care il port pe unghiute asa ca am decis astazi sa va prezint doua modele care au poposit pe unghiile mele in ultimele doua saptamani.Acum am renii proaspat uscati si gata sa va faca cu ochiul.
Primul model l-am "furat" de la C.L.M ,al doilea am vazut ca a facut si ea reni insa m-am inspirat de pe youtube.com si sper sa nu se supere pentru ca tare dragalas mi sa parut modelul si am decis sa il incerc si eu.Nu mi-a iesit prea reusit insa mie si fetelor de la faculaltatea ne-a placut mult de aceea la chimie ne uitam la unghiile mele in loc sa fim atente:)).


Nu aruncati cu pietre in mine ca nu sunt perfecte si ca mai am oja pe langa m-am grabit sa fac poze si sunt incepatoare in pictura pe unghii fie ea si usoara:">.Sper ca v-au placut unghiutele mele si sunt curioasa voi cum vi se faceti acum ca vin sarbatorile???

5 comments:

  1. Cat de super e a 2-a! O sa incerc si eu:X

    `miku

    ReplyDelete
  2. Mie imi plac mult si ti-au iesit foarte dragute :-D

    ReplyDelete
  3. ti-au iesit super nu conteaza de unde te-ai inspirat conteaza ca ti-a iesit

    ReplyDelete
  4. Frumoase unghiutele tale. Ai avut mare rabdare.Eu a numai cateva nuante si nu pot face cine stie ce. Poate de Craciun imi fac niste fulgi, dar mai vad pana atunci.

    ReplyDelete
  5. Nu arunca nimeni cu pietre! sunt foarte faine!:> Felicitari:>:>:>


    Imi place fooooooarte mult:X

    ReplyDelete

Un gand,o idee...