Friday, December 16, 2011

Jurnalul unei fantome partea a VII-a

15 iunie 2005

Draga jurnalule,
Astazi este sfarsitul anului scolar,iar Luis cu toate ca a trecut prin atatea a fost premiant si in acest an,iar anul acesta nu a luat numai primul loc ci a fost si seful promotiei lui.Ma durut ca nu am putut fi cu el,sa ne bucuram impreuna,acum era singur si deprimat desi era desteptul ultimului an.Alaturi de el era Mason,intotdeauna langa el.Asa da prieten,intradevar un prieten bun.As fi vrut sa ma apropii mult mai mult de el insa imi era frica de multimea stransa si sa nu fac vreo miscare gresita sa se duca totul de rapa,sa cheme cineva vrun medium si sa ma zboare de urgenta de langa Luis.Asa ceva nu voi permite decat atunci cand stiu ca fratele meu se va descurca singur.Dupa ceremonie directorul l-a luat pe Luis la el in birou si eu am ramas langa un copac sa astept,acum ca nu mai era asa multa lume sper ca nu o sa fie o imprudenta sa ma apropii de el si sa il sarut pe obraz pentru ceea ce a realizat si pentru ca nu s-a lasat batut.Oricum nu o sa simta,oricum o sa spuna ca a adiat vantul si atata tot.Dupa ce am vazut ca a iesit din scoala si il cauta cu privirea pe Mason,a ajuns aproape de copacul de care stateam sprijinita si m-am apropiat de el,l-am mangaiat pe obraz si l-am sarutat.Atunci a aparut Mason care s-a uitat din nou foarte atent la mine,iar de data aceasta nu mai era nici un poster dezlipit.Asta ma facut sa ma cutremur,si nu stiam ca si o fantoma poate simti acest lucru.Luis sa zgribulit si l-a intrebat pe Mason daca numai lui ii era frig,iar acesta se uita in continuare la mine si i-a spus cu un zambet insa neluandu-si ochii de la mine ca doar i se pare,probabil de la emotii.Luis a trebuie sa plece fiind strigat de diriginta pe care o avusese patru ani iar Mason continua sa se zgaiasca la mine si veni tot mai aproape.Deodata s-a apropiat si mai mult de mine si m-a strigat uimit:"Luel tu esti?"...

1 comment:

Un gand,o idee...