Sunday, December 18, 2011

Why?

Apa curge rece si ma trezeste la realitate.La fel ca o ploaie rece intr-o zi cand lumea colorata devine gri si totul pare un tablou morbid in care orice vietate atinsa de apa otravita moare.Insa eu nu am murit,eu m-am trezit.M-am trezit din visul in care am trait ceva timp.Printul pe cal alb,nu era nici print si nici cal alb nu avea,era simplu si iubea,insa a ramas in trecut,a ramas scrum pe care vantul neinteresat il sufla in zare.Uneori dragostea are cerinte mult mai mari decat putem noi indeplini si atunci lasam viata sa decida pentru noi,ce e bine sau rau.Oricat ne doare uneori trebuie sa lasam sa plece dragostea din simplul motiv ca locul ei nu e langa noi.Chiar daca murim din cauza dorului,trebuie sa ramanem cu masca zambitoare pusa,sa pastram aparentele,desi in sinea noastra murim in fiecare zi cate putin.Nu e usor sa renunti la persoana iubita doar pentru ca simti ca tu nu esti cel care ii este predestinat.Nu este usor sa intorci spatele si sa pleci persoanei cu care ai impartit bune si rele.Nu e usor insa uneori asa este mai bine pentru amandoi chiar daca la inceput nu se vede acest lucru.La inceput plangi in fiecare zi,apoi plangi pe ascuns fara ca nimeni sa nu stie iar apoi zambesti ca cel pe care il iubesti e bine si fericit cu persoana potrivita lui.Asta e iubirea uneori trebuie sa renunti la ea pentru celalalt,oricat de dureros este...

2 comments:

  1. imi place blogul tau.....si postarea, bravo

    ReplyDelete
  2. Asa de triste sunt postarile tale... Reusesti sa transmiti foarte bine ceea ce simiti si sincer imi pare rau pentru ca suferi. Dar poate ca asa este cel mai bine pentru tine, poate toate astea s-au intamplat cu un scop pe care poate doar Cel de sus il stie. Nu ar trebui sa-ti vorbesc tocmai tie despre astea... Tu stii cel ce se afla in sufletul si mintea ta.
    Iti doresc de Craciun tot ceea ce imi doresc mie, dar mai ales pace sufleteasca.
    Numai bine

    ReplyDelete

Un gand,o idee...