Sunday, January 8, 2012

Curatenie generala

Nu am mai scris nimic mai ales recenzii pentru ca este un nou an,o noua sansa sa fiu fericita si mi-am luat cateva zile sa fac "curatenie" generala prin ganduri,sentimente,laptop,mp4,telefon si a.s.m.d.Mi-am sters momentele dureroase din ultima vreme si a ramas un loc liber numai gata de ocupat cu amintiri si momente noi si frumoase.Mi-am facut curat printre sentimente si am inchis la loc sigur sentimentul de iubire sa nu mai iasa prea curand la lumina pentru ca mi-e foarte bine asa cum sunt.M-am dedicat mai mult mie,lucrurilor pe care ador sa le fac si sincer mi-au adus multa pace sufleteasca.Acum cateva zile am postat o lista lunga de dorinte pe care mi le doresc in noul an si se pare ca am o steluta norocoasa si unele chiar mi s-au indeplinit(MULTUMESC STELUTA NOROCOASA),iar cu putin noroc o sa mi se implineasca aproape toate mai putin alea ce au in componenta cuvantul "love" pentru ca anul acesta subiectul asta e inchis cu vreo 50 de lacate sa nu mai vada lumina zilei...insa never say never..

Aseara l-am visat pe tata,radea de mine si de desenele mele pt facultate(fac desen tehnic),m-a strans in brate si mi-a zis ca din pacate trebuie sa plece,in vis nu plangeam insa in realitate simteam prin vis cum imi curgeau siroie lacrimi fierbinti pe obraz.A fost lucrul cel mai bun sa il vad chiar si in vis,m-a intarit sa merg inainte cu capul sus,ii simt si acum imbratisarea si privirea calda care ma facut sa fiu astazi toata ziua cu zambetul pe buze.Il iubesc oriunde ar fi si ii multumesc ca desi nu e langa mine ma vegheaza si nu ma lasa sa cad atunci cand pilotul automat pe care sunt pusa cedeaza.
Incep sa cred ca viata chiar este frumoasa...in sfarsit zambesc sincer si fara sa ascund tristete...SUNT BINE!

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...