Thursday, March 15, 2012

Love?...No thx

Ceva imi spunea ca o sa se intoarca,dar nu s-a intorc,el imi spunea ca nu o sa plece niciodata chiar de il voi respinge si totusi a plecat.El mi-a spus ca dragostea va invinge tot si nu a invins.Paradoxal sau nu este scenariul fiecarei relatii.Fiecare el imi va spus ca nu va pleca si totusi va pleca,fiecare el imi va spune te iubesc in modul lui insa poate niciunul nu imi va arata prin fapte si nu cuvinte,fiecare el imi va spune ca sunt totul pentru el si de fapt nu sunt nimic...Am testat pe pielea mea aceste lucruri si m-am ars de fiecare data tot mai rau,incat am ajuns imuna.Insa ce poti face cand sentimentele apar pe neasteptate,nu te intreaba daca este bine sa apara in acel moment,pentru acea persoana.Te intrebi de ce atunci,de ce el,insa ramai cu semne multe de intrebare si incerci sa inabusi senzatia creata de persoana in cauza,cea pe care nu o mai poti vedea la fel.E ciudat cum deodata vezi cu ochii inimii si nu mai pare nimic la fel.E sentimentul de indignare ca ai dretul sa simti acest lucru insa nu pentru acea persoana.E absurd cum dintr-un strain peste noapte poate sa ajunga persoana pentru care ai face orice,de care iti pasa cel mai mult si nu vrei sa i se intample nimic.Remediul poate fi sa spui lucrurilor pe nume si sa risti sa risti sa nu mai vorbeasca cu tine sau sa inceapa sa rada de tine sau sa ti in tine tot ce simti si sa mori cate un pic cand poate il vezi fericit insa nu cu tine.Grea decizie..pentru cei in situatia asta....

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...