Saturday, April 7, 2012

Luna Eco a poposit pe Papetarie.net

Primavara a venit mai mult sau mai putin si cam in toata tara luna aprilie este luna curateniei,a naturii si sa nu uitam ca acum o saptamana a fost ora pamantului.Eu mi-am inchis toate sursele de electricitate pentru o ora,pentru ca sunt o ecologista convinsa si nu numai pentru ca sunt la facultatea de protectia mediului ci si pentru ca parintii mei mi-au dezvoltat acest simt si iubirea pentru tot ce este verde si ne ofera oxigen in schimbul dioxidului de carbon pe care noi il eliminam.Sunt tipul omului care prefera o punga de hartie in locul celei de plastic pentru ca stiu ca e biodegradabila,iar cand vad pe cineva ca arunca pe jos o hartie imi vine sa il arunc si pe el insa nu pe jos ci unde era locul hartiei,insa lasand "violenta" la o parte pentru ca nu asta e scopul articolului,astazi va voi vorbi despre articole de birou reciclabile,realizate din materiale reciclate.Ma bucura gandul ca pixul meu acum ceva timp era un pet,iar pet-ul daca este gol este nefolositor.Asa ca pet=pix este o afacere buna si se poate bucura si pet-ul ca a ajuns sa fie folositor in viata lui,pana sa se degradeze.O mare parte din categoria papetarie online de pe site-ul Papetarie.net este eco,un plus mare pentru natura,iar copaci,frunzele,ganganiile si intr-un final oamenii ar trebui sa le multumim ca natura mai castiga "o zi" prin fapta lor.
Multa lume nu intelege esenta cuvantului eco,multi il privesc doar in aparenta lui si de aceea multi nu actioneaza si doar stiu sa duca vorba mai departe stand cu mainile in san si aplaudand cand un grup organizat igienizeaza o zona verde sau un rau.De cateva luni de cand studiez la facultatea de protectia mediului mi-am dezvoltat si mai mult acest simt estetic dar in primul rand simtul practic,sa ridici o hartie nu rezolvi toata problema terrei in ceea ce priveste poluarea si reciclarea insa e un pas mic pentru omenire.Nu spun ca toate lucrurile pe care le am sunt eco,bio sau ce denumire vreti sa ii mai puneti,insa caut sa reciclez pe cat mai mult posibil,sa imi simt constiinta mea linistita ca macar am incercat sa fac ceva.
Articole de birou eco,ca despre ele vreau sa va vorbesc,puteti sa le procurati de pe Papetarie.net,ei s-au gandit la faptul ca omul este singurul care trebuie sa aiba grija de mediul in care traieste,de aceea fie ca sunt acasa,la serviciu sau in oras protejarea mediului sa fie un stil de viata nu o obligatie pe care ne este greu sa o respectam.
In categoria produselor eco se gasest:instrumente de scris,notite adezive realizate din hartie reciclata,stampile realizate din plastic reciclat,sisteme de arhivare si multe altele.
De ce sa alegem un stil de viata care poate distruge sanatatea noastra insa in primul rand va distruge sanatatea pamantului,cel fara de care nu am exista.Mai bine alegem un mod natural si simplu de a refolosi lucrurile intr-un scop caritabil nu numai pentru noi insa pentru intreaga populatie.Haideti sa fim eco pentru noi si pentru pamant.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...