Monday, April 2, 2012

Ziua 2:persoana pe care o placi..

Sunt racita,nervoasa si confuza.Sincer aveam de gand sa sar peste ziua 2 pentru ca nu stiu ce simt,ce vreau si la ce sa ma astept.Sunt cu nervi la pamant din vagi motive,orice lucru neinsemnat imi produce nervi si ma simt foarte tensionata.Sper sa imi treaca repede starea asta si sa pot fi iar eu.
Insa totusi voi scrie si despre persoana pe care o plac,insa o sa fie in ceata pentru ca nici eu nu stiu pe cine plac si de ce.Asa e stiu nu trebuie sa existe motive bine conturate sa placi pe cineva ci pur si simplu il placi pentru ca il placi.Nu cred ca e inca nimeni in raza mea care sa fie asa cum imi doresc eu,adica intai de toate sa existe conexiunea aia intretinuta de prietenie,apoi scantei in priviri si restul meniului.Vreau sa primeze prietenia inaintea dragostei,o simplu zambet si un sarut inaintea unei flori sau unui cadou,o simpla atingere de mana inaintea unei apropieri mai diferite,mai bizare.Inca nu am intalnit pe nimeni care sa ma priveasca si sa ma vada frumoasa asa cum sunt eu,fara sa vrea sa ma schimbe,sa vada in mine mai mult decat o prietena,sa vada o posibila camarada.Iar daca e cineva cred ca se ascunde extrem de bine pentru ca antenele mele nu l-au perceptat.S-au poate antenele mele or fi indreptate cumva spre o persoana nepotrivita si evita alte interferente.Poate ca da plac pe cineva insa de la placut pana la spus si pana la primit un raspuns afirmativ din partea acelei persoane e drum lung si plin de gropii ca tot veni primavara si sincer nu vreau nici un "accident".Uneori am crize gen...nimeni nu ma place si voi ramane singura+multe pisici:))...mai ales ca nu prea ma pot lauda cu reusite pe planul asta,insa sper ca intr-o zi sa apara si pentru mine baiatul ala cu care pot face orice,sa fiu eu,sa ma accepte asa cum sunt si pur si simplu sa fie el,simplu,fara complicatii,fara lucruri sofisticate sa fie simplu si oricand disponibil sa ma asculte,sa ma faca sa rad din orice,sa nu ii apartin si totusi sa fie mandru ca ma are,sa ii fie dor de mine atunci cand inchide ochii si pentru o clipa si un simplu zambet si o ciupitura sa il faca sa radieze,sa ma priveasca mult fara sa zica nimic,sa imi mangaie parul si sa zambeasca,cand ne vedem sa nu ne sarutam ca in cele mai siropoase filme ci sa incepem sa ne gadilam si sa ne ciupim apoi sa sar in bratele lui,sa stea cu mine in ploaie,fara sa comenteze ca i se uda hainele si parul...stiu vreau prea multe,e prea perfect baiatul asta din capul meu si stiu ca ori voi da peste o gramada neptriviti si voi sfarsi singura sau pot ramane singura de pe acuma cam acelasi lucru este...Si daca totusi e cineva acolo,acea persoana pe care s-ar putea sa o plac...zau ca nu stiu cat se incadreaza sau nu in tiparul meu care nu e unul prea greu de indeplinit insa....

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...