Thursday, April 5, 2012

Ziua 3+Ziua 4=parinti/ruda apropiata

Imi cer iertare ca am cam dat chiulul insa inspiratia a fost pe pauza si decat sa scriu doar ca sa ma aflu in treaba prefer sa recuperez.Am de povestit despre trei lucruri importante pentru zilele ce au trecut si le voi comprima intr-o singura postare.

Ziua 3-Parinti
Ei bine pentru ca mai e o zi in care ma voi referi la tata,fragmentul de fata va fi in mare parte despre mama.Fiinta care ma dorit atat de mult incat Dumnezeu m-a dat.Nu a avut o viata usoara,a venit de la 15 ani la oras pentru a-si face un drum,a muncit,s-a cizelat,l-a intalnit pe tata,a urmat apoi o poveste de dragoste pe care o invidiez,stiu ca nu o sa am parte de asa ceva si totodata ii admir pentru dragostea care si-au purtat-o pana cand moartea i-a despartit...Aproape 30 de ani sa stai cu acelasi om si sa gasesti in fiecare zi ceva nou care sa admiri la acea persoana mi se pare supraomenesc mai ales in zilele noastre insa ei au putut si mi-as dori mult sa am parte de acelasi lucru.Este femeia pe care o admir cel mai mult si chiar de are riduri fiecare din el are povestea lui si nu o judec ca poate nu e mama aceea tanara si dichisita,o admir si ii multumesc ca mi-a dat viata si ma educat in felul in care a facut-o.Mi-a fost alaturi mereu cand am avut nevoie de un sfat,imbratisare orice mi-a fost alaturi si pentru asta o iubesc si ii multumesc ca este langa mine.

Ziua 4-o ruda apropiata
Aici nu prea am ce sa scriu pentru ca toate rudele mi-au fost apropiate intr-un fel sau celalalt asa ca le multumesc si ii apreciez pe toti,insa nu as putea sa disting pe cineva anume din marea de rude.

1 comment:

Un gand,o idee...