Tuesday, May 1, 2012

Carpe diem...

Traieste clipa!...Da se pare ca dupa o zi calduroasa dusul m-a facut sa meditez asupra momentelor din viata mea mai frumoase sau mai putin frumoase.Sa ma gandesc la persoane de care mi-e dor sau au facut parte din viata mea.Am realizat ca nu m-am bucurat si nu am profitat de toate clipele petrecute cu anumite persoane si acum regret.Dar dupa cum sigur stiti regretele ce vin pe urma nu mai isi au rostul pentru ca nu putem intoarce timpul.
Totusi pot aparea regrete si ca ai facut un anumit lucru,cand nu iti statea in fire sau pur si simplu a fost un impuls de moment.
Dusul meu cald m-a facut sa realizez ca o sa regret multe mai incolo,faptul ca tac cand trebuie sa vorbesc pentru a nu rani sau pentru a mentine o relatie,tin pentru mine si nu risc spunandu-mi sentimentele,ma racesc fara motive de anumite persoane sau pur simplu fac lucruri care nu imi stau in fire.
M-am schimbat mult in ultima vreme si am facut lucruri pe care mai demult as fi spus pas,cred ca am vrut sa respir un nou aer.Sincer in momentul de fata am o tocanita de legume in cap si nu stiu daca e bine sau nu ce fac.Insa stiu ca o sa apara regrete+lucruri pe care nu vreau sa le simt si sa le gandesc.
Uneori as vrea sa fiu ca alti,cu tupeu sa nu imi pese de ce o sa urmeze,sa spun ce simt fara sa astept consecintele,sa plec si sa nu imi pese.Insa nu sunt asa mi-e frica sa deschid gura,mi-e frica de respingere,mi-e frica ca voi fi arata cu degetul ca mi-am spus parerea sau ceea ce simt.
Incerc sa traiesc clipa insa o clipa limitata de frica pe care o simt,cred ca gandesc prea mult si asta strica tot.Nu o data mi sa spus ca stau prea mult si analizez si gandesc si se pierde tot farmecul.
Oare asa o fi???

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...