Friday, June 29, 2012

Simti?

http://fc05.deviantart.net/fs48/f/2009/214/2/3/girl_in_rain_by_Masway.jpgAti simtit vreodata nevoia de a iesi afara cand ploua si sa stati in ploaie?Sa se rostogoleasca picaturile peste tot trupul vostru vrand cu ardoare sa spele ce regretati.Sa se impleteasca intr-un dans nebun cu lacrimile ce curg calde pe fata,parca tot mai repede fugind de atingerea de gheata a ploi?
De multe ori am simtit acest lucru,in ultimul timp tot mai des chiar.Nu stiu de ce dar ploaia ma linisteste si ma face sa ma simt mai bine in unele zile in care cred ca nu mai am scapare.Simt ca poate sa mai imi aline unele neplaceri provocate de micile lucruri de care ma lovesc subit sau nu in viata.Le spala,le duce,le alunga...
Imi place sa ma plimb prin ploaie,sa simt cum curge siroaie din parul meu lung,sa-l simt lipindu-se de trupul meu incercat,cu o frica nestavilita sa nu fie udat.Cand ploua si ma plimb,plang,rad si incerc sa fac orice sa uit,da sa uit tot si sa nu am gandul gol fara pic de amintiri si dureri.Sa fiu eu si cu mine.
Tot mai des astept acest moment...sa ploua,sa pot sa devin eu macar pentru cateva clipe,vulnerabila,doritoare si de altceva decat banalul zilnic,sa vreau sentimente,sa vreau sa traiesc...ploaia se opreste si revin la realitate,sunt rece,fara sentimente si traiesc mecanic.Mi-as dori sa ploua mai des sa fiu eu in totalitate..Vreau ploaie!

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...