Sunday, July 15, 2012

Biblioteca online...

 http://4.bp.blogspot.com/-0rRe2k6wtVw/T_e4yMAyczI/AAAAAAAABNM/KwxsgZ6HYBk/s1600/nou%2Bantet%2Bbp.PNG


Acum ceva timp rasfoiam internetul in cautarea blogurilor de carti din blogosfera romananeasca si am dat de Biblioteca Prafuita.M-a prins in vraja de prima data cand am inceput sa citesc si mi-as dori tare mult sa il vizitati macar o data si o sa va convingeti despre ce vorbesc.Articolele sunt diverse,bineinteles despre carti.
Defapt este una din primele biblioteci online dedicate artei si literaturii in special.Putem gasi de asemenea si recenzii ce ne vor fermeca privirile convigandu-ne sa citim acele carti.Design-ul site-ului este unul digerabil,usor privirii,unul in care nu te pierzi printre mii si mii de bannere.Fiind o biblioteca online normal ca vom gasi si carti online fie in format electronic,fie donate fie in cel mai "rau"caz trebuie cumparate.

Oricum cum ar fi este un blog-biblioteca unde putem gasi orice dorim.Stiti cum e atunci cand vrei sa citesti o carte dar prefer sa afli inainte ceva pareri ei bine,pe Biblioteca prafuita poate gasim aceste informatii,de fapt cu siguranta gasim deoarece diversitatea cartilor este una foarte mare si de asemenea poate avem norocul sa gasim cartea in format electronic mult mai practica in zilele noastre si de ce nu daca tot studiez in aceasta filiera mai sanatos pentru mediu.
Imi place site-ul si il voi vizita de cate ori am ocazia si sper si voi sa faceti acelas lucru pentru ca nu o sa regretati.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...