Monday, July 30, 2012

Interviu cu un vampir Anne Rice-Recenzie

http://www.adevarulshop.ro/media/catalog/product/cache/16/thumbnail/370x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/0/10493_3_1.jpgEh dupa cum stiti sunt in vacanta si normal incerc sa ma bucur cat mai pot de ea.Insa toate ca toate,merge asa dupa zile bune de nefacut nimic sa scriu niste recenzii la cartile primite de la sponsori mei iubiti.Voi incepe seria recenziilor cu o carte ce pentru mine este foarte importanta,seria ce il are pe Lestat in prim plan este cred ce-a mai iubita serie cu vampiri de mine cel putin.Originala dupa mine nici una nu o intrece.Binenteles toti cred ca am auzit de fantastica carte Interviu cu un vampir de Anne Rice ce mi-a fost oferita de AdevarulShop.Pot spune poate cu rusine ca este prima carte in care m-am infipt dupa ce am ajuns acasa de la mare.Si nu imi pare rau pentru ca intr-o zi a fost gata si parca imi pare rau ca nu am si restul cartilor dar asta e,voi incerca in viitorul apropiat sa mi le procur,insa sa revenim la povestea ce urmeaza sa vi-o impartasesc si voua.
Subiectul central al romanului este Louis,care isi povesteste viata atat cea de muritor cat si cea de nemuritor.Ne povesteste cum a devenit vampir in mainile sinistrului Lestat,cum a fost invatat sa traiasca cu aceasta...cum sa ii zic calitate.Ne duce pe strazule New Orleans-ului si ne prezinta singura viata pe care nu ar fi dorit niciodata sa o transforme in nemuritoare.Pe Claudia,insa din nefericire nu ii reuseste acest lucru si impreuna formeaza o alianta pe care nici Lestat nu o poate stavili.De aceea cei doi prefera si incearca sa se priceapa si sa accepte ceea ce sunt.Sa gaseasca si altii asemenea lor si sa ii inteleaga ce sunt si cum au devenit asa.
Cartea are si un film adaptat dupa el iar actori sunt uni pot spune chiar potriviti rolului.Lestat nu este nimeni altul decat Tom Cruise si Louis este Brad Pitt(doi actori foarte buni din toate punctele de vedere).Filmul este o adaptare destul de reusita si merita vizionat dar sa nu faceti ca mine si sa vedeti filmul inainte de a citi cartea ramaneti un pic dezamagiti.
Cartea vi-o recomand tuturor vampiromanilor dar nu numai si celor care vor sa citeasca si ceva de calitate.