Monday, August 27, 2012

Amagire dulce.

Daca cateva zile le-am avut bune,trebuia sa vina si o zi rea,nu?...E ca un fel de senzatie de greata dupa ce ai mancat un desert peste masura,stii ca o sa apara insa speri sa fie cat mai tarziu.Eh..asta am sperat si eu sa apara cat mai tarziu defapt sa nu mai apara.Nu imi place de mine cand sunt melancolica si nu sunt eu,defapt sunt eu insa iese la iveala partea vulnerabila,in care cred tot ce mi se spune,ma supara pana si un vorbit sictirit,e momentul cand daca mi se pare ca cineva drag e suparata ma fac vinovata.E starea in care mai mult ca oricand vreau sa am bucatica mea de iubire sa ma pot corcoli si sa uit de lume.
Realitatea sta altfel insa,de ce as avea nevoie de farama aia in zilele mele bune,da probabil ca o sa am nevoie la un moment dat insa acum nu am nevoie..cred.In fine ma doare stomacul,iar eu nu ma plang de fel,insa azi parca s-a rasturnat arca cu probleme la mine.Nici sa imi iau haine normale cum sta un om imbracat ziua nu am vrut,nu am avut chef.Am stat in pijamale toata ziua si mi-am plans singura de mila pentru starea de totala vegetare.
Stiu ce vreau maine sa fac,sa plec nici in urma sa nu ma uit si sa ma intorc seara fericita.Da vreau maine sa fiu fericita merit asta,mereu adica in fiecare zi merit insa uneori dau cu piciorul sanselor.Azi in starea mea de planta mi-am dat seama ca s-ar putea sa fi dat cu piciorul unui baiat care ma placea doar pentru ca am o anumita conceptie despre termenul "relatie".Da am ratat,l-am ratat si poate pentru conceptia mea o sa mai ratez o gramada de baieti care ma plac cu adevarat dar cu care nu pot fi din cauza filosofiilor mele sau poate deja e ocupata inima de alt chirias nemernic care nu si-a platit de ceva timp chiria insa am mila si nu-l pot da afara.Cred ca sunt ambele motive,in mai mica sau mai mare masura,nu stiu,cert e ca azi chiar am vrut sa am parte ce un chirias care sa cumpere inima,sa se mute definitiv in ea si sa citesca un mesaj scris isteric.."Vino am nevoie urgenta de tine.." si culmea sa si raspunda.Am avut..ziua e pe sfarsite iar eu raman doar cu dorintele si visele adunate intr-un borcan.Cred ca intr-o zi o sa sparg borcanul sa scape toate visele.Deja pierd coerenta ideilor,vin in capul meu ca o viitura pe care nici un baraj nu o poate opri.Cred ca ma voi intoarce in fortareata cu perne si voi astepta cuminte sa vina o noua zi,poate mai buna....

2 comments:

  1. Zilele grele sunt pentru a aprecia mai mult viata si zilele bune.
    Fiecare secunda conteaza.

    ReplyDelete
  2. Ai dreptate insa uneori zilele astea te doboara...si totusi au ceva bun foarte bun in ele,ma ajuta sa imi exprim sentimentele.

    ReplyDelete

Un gand,o idee...