Tuesday, October 16, 2012

O noapte magica (proba 5)

Fulgii mari acopereau toata gradina,o noapte de poveste se anunta din toate punctele de vedere.Imi venea sa ies si sa dansez printre ei asa cum nu am mai facut-o niciodata.Mereu mi-a placut iarna si tot ce tine de ea.Dar anul aceste este unul special o simteam,inima imi tresarea de fiecare data cand ma gandeam ca peste doua zile este ajunul.
http://data.whicdn.com/images/19852288/christmas,couple,holiday,photography-aa3bf7b550f586639907ba97db8150bf_h_large.jpgNu l-am vazut pe Drake de doua luni,iar ieri m-a sunat ca nu poate ajunge decat in a doua zi de Craciun,lucrul asa m-a intristat pentru ca mi-ar fi placut sa fie cu mine sa impodobim amandoi bradul.Insa voi face asta singura,daca voi reusi sa cumpar un brad.
*
Saraca Alice,cred ca acum ma uraste.Crezand ca nu o sa ajung,acum e trista si pun pariu ca nici brad nu va cumpara.I-am promis ca il vom impodobi impreuna.
Insa vreau ca ajunul anul acesta sa fie special,sa o surprind mai mult de cat placut asa ca nu voi cumpara si bradul plus un animalut de casa,mereu si-a dorit un catel si cel mai important si mai important este lanticul pe care l-am vazut intr-un magazin de bijuterii.Sigur ii va placea enorm de mult si il va purta cu mult drag.
Voi merge intai la magazinul de animale iar apoi voi trece sa iau lanticul.
 *
Este ajunul Craciunului iar Drake nu a dat nici un semn,ma inspaimanta gandul ca voi petrece aceasta seara singura cu o cana de ciocolata calda in fata semineului.Doar imeriul alb de afara ma mai inveseleste.Imi provoaca o stare de bine general insa tot trista sunt.Mi-e dor de el  si mi-as dori sa ajunga in seara asta.Cel mai bine ies sa ma plimb putin.Am auzit o legenda in care se spune ca daca un fulg iti cade singur in palma poti sa iti pui o dorinta iar dupa ce fulgul s-a topit dorinta ta ajunge la Dumnezeu si se va implini.
Sa fie coincidenta sau nu asta mi-a intamplat mi-a cazut un fulg in palma,mi-am dorit sa vine Drake in seara asta,sa fie cu mine si sa ne putem bucura impreuna de noaptea magica de Craciun.
*
Catelul este atat de mic si jucaus sigur o sa ii placa.Acum tot ce trebuie sa fac e sa iau bijuteria si bradul si sa ma grabesc sa ajung la draga mea Alice.
Cred ca ghinionul ma paste si s-ar putea sa ma duc doar cu catelandrul la Al,lanticul s-a vandut inainte sa ajung la rand,nici nu ma mir este ajunul Craciunului,toata lumea este isterica sa cumpere macar ceva mic pentru cei dragi.Insa mai am o singura sansa,sa comand de pe un site unde am vazut initial lantisorul si sa ma milogesc sa poata sa mi-l trimita acum si nu in 24 de ore.Fac orice numai sa reusesc.
Ajung repede acasa intru pe site,la sectiunea bijuterii cu cristale si gasesc mult doritul colier.Inca este pe stoc slava domnului si mi-au acceptat si livrarea express.Acum nu imi ramane decat sa ma grabesc si sa sper ca totul este in regula.
*
Cineva a sunat la usa,probabil colindatorii ce vor sa ne aduca in case bucuria si miracolul Craciunului insa parca nu am chef de asa ceva mai ales fara el.Suna insistent,prefer sa ma duc decat sa imi sune inca pe atat si apoi sa mai tranteasca si un picior in usa nu de alta insa in zilele noastre cam asa se intampla.Deschid usa si ma intampina un brad mare si un pufulete de catel la tulpina bradului.Ceva e ciudat si nu vad cine tine bradul pentru ca nu cred ca sta el singur asa.Vad si niste picioare care rasar de dupa crengile lui,e Drake care imi spune sa nu-l mai tin cu bradul asa pentru ca este greu.Nu imi vine sa cred ochilor ca este aici,cu un brad,un catel si o cutiuta rosie micuta pe care imi spune sa o deschid.Inel nu avea cum sa fie pentru ca mi-a dat de ziua mea asa ca rup fundita ca un copil mic si vad o inima cu cristale ce urmeaza sa-mi fie pusa la gat.Tremur de emotie si incep sa alerg in stanga si in dreapta sa impodobim bradul.
Seara tarziu ma duc la geam si ii multumesc tuturor fulgilor ca mi-au indeplinit dorinta de a fi  Drake cu mine.Legenda este adevarata iar seara de ajun este asa cum simteam ...magica!
Articol scris pentru SuperBlog 2012

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...