Saturday, October 6, 2012

O persoana speciala(proba 1)


Am citit de curand cate ceva despre noul Avensis si cum nu sunt eu foarte in tema cu masinile raman la aprecierea ca arata bine.Insa masina mi-a amintit de o persoana foarte speciala din viata mea care aprecia foarte mult o masina buna in viata lui.

A avut o singura masina timp de 6 ani,pe care a iubit-o si a ingrijit-o cum nu multi o fac.Din pacate visul lui de a avea o masina noua nu s-a indeplinit deoarece s-a dus prea repede si prea brusc.
Tata a fost una dintre cele mai remarcabile persoane din viata mea,m-a crescut pana la 18 ani jumate,m-a educat intr-un mod exceptional,m-a invatat sa apreciez si sa conserv lucrurile importante din viata mea,mi-a fost intai de toate un prieten apoi tata.Imi lua apararea si incerca sa ma introduca in tainele masinilor cand si-a luat o Dacie(singura lui masina de altfel),asta il face persoana cea mai importanta din viata mea,pe langa mama.Cu un an inainte sa ne "paraseasca" si sa plece in ceruri avea planuri mari sa isi cumpere o noua masina,ii parea rau ca o sa o dea pe "caprita" lui insa era timpul pentru ceva mai bun,mai sigur.Planuisem chiar sa aleg eu masina deoarece si eu aveam sa o conduc.Ei bine nu a fost tocmai asa si a plecat si a lasat in urma doar amintirea si dorinta de a avea o noua masina.Cea veche am vandut-o,imi facea mai mult rau sa o vad in parcare.
Citind despre noul model Avensis mi-am dat seama ca este masina care i s-r fi potrivit tatei.Respecta mediul,el era un iubitor al acestuia,este sigur,fiabil,are un design incantator.Daca ar fi cuiva caruia sa ii daruiesc aceasta masina tata ar fi.Desi el nu mai este sunt sigura ca si el si-ar fi dorit-o.
Articol scris pentru SuperBlog 2012.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...