Thursday, October 11, 2012

Promisiunile se respecta (proba 3)

Atunci cand faci o promisiune mi se pare normal sa o respecti.Insa in ziua de astazi putini resprecta ceea ce promit.De la oameni pana la companii care iti promit marea cu sarea si te lasa cu buza umflata si cu visele si dorintele sparte pe asfalt.
Am invatat in putina mea existenta ca promisiunile sunt greu de tinut,iar calea cea mai usoara e sa le incalci.E atat de usor sa promiti si mai usor este sa nu te ti de promisiune.
Cum am spus mai sus nu doar oameni promit ci si magazile si firmele.Am gasit un magazin care promite inca din 1999 si nu se lasa.De ce rezista atat?
Pentru ca se tine de promisiunile facute.Este vorba despre magazinul online Oktal.ro,care din 1999,inca de la deschidere si-a facut un caiet maaaare cu promisiuni si pana in prezent nu ne-a dezamagit.In domeniul IT multi sunt doamne si uite asa se evapora magazile,insa magazilnul online despre care va povestesc nu a disparut de vreo 14 ani,imi place formatul,informatiile gasite si nu stiu insa ma face sa am incredere ca este un site promitator care se tine de cuvant.
Asta imi place nu numai la un magazin online ci si la oameni sa se tina de cuvant,iar in spatele acestui magazin sunt oameni si rezulta ca acesti oameni minunati de 14 ani incearca sa ne faca viata maiu frumoasa resprectand cu sfiintenie ce si-au propus in "caietul" de care mentionam mai sus.
Am gasit multe oferte tentante care mi-au facut cu ochiul si am de unde sa aleg ceea ce este un mare plus.Ce mi-au place mult de tot si nu cred ca am vazut la nici un magazin online e sa iti faci oferta de exemplu vreau un aparat foto DSLR,imi aleg body-ul simplu si apoi sa imi apara sa atasez ofertei diverse obiective si sa mi se spuna cat se adauga si cu ce e mai bun asta fata de altul sa ma convinga ca primul e mai bun decat a doilea.Oferte sunt de body+obiectiv insa eu nu pot schimba obiectivul cu un altul pentru ca este o oferta fixa.As vrea o oferta flexibila,mi-ar place mult mai ales ca intentionez sa achizitionez un DSLR.
In rest tot ce si-au propus cei de la Oktal au indeplinit cu succes si datorita resprectarii promisiunilor ei inca sunt pe o piata nu tocmai roz.
Articol scris pentru SuperBlog 2012

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...