Thursday, October 18, 2012

Un laptop roşcat! (proba 6)

Desi detin un laptop de vreo 5 ani si nu ma pot plange isi face treaba chiar bine.Mi-as dori unul mai micut si sa fie mai special.Vreau un laptop rosu sau mai bine zis "roşcat".Asta ar fi criteriul de baza iar apoi va conta pretul nu vreau sa fie foarte ridicat deoarece nu dispun de un buget doarte mare.
Dupa cum am spus vreau sa fie micut deci vreau pana in 13" de preferat de 10".Asta ar fi iarasi un criteriu importan pentru ca laptop cu o dimensiune mare am deja si sunt destul de multumita de el.Acesta ce as vrea sa mi-l achizitionez il doresc pentru calatorii,fiind mic se poate transporta usor si pot sa-l iau oriunde.Pe langa asta mi-ar placea sa fiu un pic eco si la facultate sa nu mai consum tone de hartie.
Apoi ma mai intereseaza mult capacitatea hard disk-ului.Sunt o fata strangatoare si am nevoie de muuuuulti GB.
Inca un aspect care ma intereseaza  extrem de mult este  partea de multimedia:sunet,microfon,camera web.Conteaza foarte mult sa aiba microfon si camera web incorporata mai ales ca mi l-as dorii pentru calatorii iar acest lucru mi se pare excelent in comunicare.
Sistemul de operare nu este atat de important de preferat Windows insa daca este Linux nu este nici o problema.Acum din cate am vazut majoritatea laptopurilor au sistem de operare preinstalat,acest lucru nu l-am avut la laptopul meu actual.
Cam astea ar fi criteriile pe care le am in vedere cand imi voi achizitiona un nou laptop.Si pe langa acest lucru am gasit un laptop care cam intruneste cele spuse de mine mai sus si anume l-am gasit in magazinul Azerty.
Pretul este acceptabil pot spune chiar imi face cu ochiul,culoarea sa nu mai zis roşcat ca focul,diagonala de 10.1".Este mai mult decat perfect.Probabil ca ar fi un cadou minunat de Craciun!
Articol scris pentru SuperBlog 2012

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...