Thursday, November 1, 2012

Eine wunderschönen Urlaub.(proba 13)



Nu imi vine sa cred ca am castigat un voucher pentru o vacant in orice destinatie imi doresc.Mereu am o probelema cu alegerile facute asa ca fara sa ma gandesc prea mult aleg ca destinatie Germania.Si anume un oras plin de istorie si cultura,Berlinul.
Nu dureaza mult pana incep sa sar intr-un picior si altul de bucurie ca in sfarsit ajung in Germania.Apoi incepe isteria bagajelor.Decid foarte rapid ca nu imi voi lua foarte multe haine deoarece vreau un bagaj mic fara prea multe batai de cap.
http://www.nh-hotels.com/nh/hotel-gallery/1101015-t2-z2w.jpgInsa in toata harmalaia asta am uitat un lucru important,pe cine voi mai lua in frumoasa mea excursie.Sejurul este de doua persone asa ca trebuie sa ma decid rapid pe cine voi enerva cateva zile in minunatul Berlin.Iar gandul imi fuge repede spre un bun prieten si el de asemenea pasionat frumosul Deutschland.
Bagajele facute,prietenul impreuna cu bagajele lui la mine suntem gata sa plecam in frumoasa calatorie ce imi va lasa amintiri de neuiat.
Terrace - NH Berlin AlexanderplatzTimpul zboara si ma aflu in fata hotelului HNBerlin Alexanderplatz,o cladire moderna cu o usa rotativa  ce parca ma ademenea ca pe un copil mic bomboanele aduse de mama.Imi venea sa las bagajele in mijlocul trotuarului sis a alerg cat mai repede sa preiau camera.
De ce sa mint ca asta am si facut,am alergat la receptie,iar anii mei de germana si-au spus cuvantul,cu un accent nemtesc veritabil mi-au revendicat camera.Prietenul meu la fel de entuziasmat incerca si el sa rupa cateva cuvinte in germane.Ajunsi in camera,una foarte spartioasa de altfel cu o priveliste incantatoare cu un pat dublu format mai degraba din doua paturi alaturate imense.Iti venea sa te trantesti in ele si acolo sa ramai.Mi-a placut primirea,una calda si ospitaliera,toti angajati aveau un zambet larg pe buze lucru ce ma facut sa ma gandesc ca am nimerit intr-un loc foarte bun.Acum ca sa dau tot din casa am citit inainte despre acest lant hotelier si am ramas placut surprinsa de conceptul lor de a ajuta natura,de a o conserva.
Room - NH Berlin AlexanderplatzAm aflat ca HN Hoteles este un lant hotelier pe filiera de business insa nu numai,fiind intins nu numai in Europa ci si in Africa si America.Este prezent si in Romania,insa fata de restul tarilor europene avem doar doua hoteluri sub umbrela NH,in Bucuresti si Timisoara.Mesajul lor defapt mai bine zis sloganul lor este „Wake up in a better world” si are la baza salvarea mediului prin metode nu foarte grele insa esentiale in conservarea mediului ce ne inconjoara.Mi-a placut mult faptul ca incearca sa reduca drastic folosirea energiilor conventionale si sa treaca la cele nepoluante,cele prietenoase cu mediul.Folosirea apei se face cum ar zice romanul „cu cap”.
Intr-un cuvant cam tot ce fac ei este ecologic.Pana si zambetul oferit de angajati iti ofera o energie bio,naturala.Asta am simtit de cum am intrat in hotel.Si am mai gasit ceva de cum am intrat si desi citisem despre aceasta noua idee tot am ramas placut surprinsa.Tuturor oaspetilor le este oferita gratuit o noua gama de cosmetice „Agua de la Tierra” cu ambalaje biodegradabile,reducand astfel degradarea de la aproximativ 400 de ani la maxim 6-7 ani.
Pot sa spun ca am nimerit la un hotel pe gustul meu,serviciile sunt ireprosabile,totul este atat de luminos,te incarca cu o energie naturala,pozitiva.Totul din jur te face sa radiezi fara prea mare efort.Sunt adepta conceptului de salvare a naturii nu numai datorita educatiei data de parintii ci si din pricina viitoarei mele meseri,cea de inginer in mediu.Acest lant hotelier este un dar dumnezeiesc pentru cei ce iubesc natura si doresc sa faca ceva pentru ea.Ceva palpabil.
Sejurul meu a fost intregit de plimbarile lungi prin Berlin,acompaniate de cateva cumparaturi plus mese lungi si pline de voie buna in serile calduroare de iulie.Mi-a facut placere sa am ocazia sa vad Germania si sa pot sta la acest hotel.Daca voi mai avea ocazia sa vin in acest oras cu siguranta la NH Berlin Alexanderplatz ma voi caza!
Articol scris pentru SuperBlog 2012

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...