Thursday, November 29, 2012

Mic,mic..(proba 27)



HDD extern Seagate Backup Plus Portable 1TB USB 3.0 (Rosu)..foarte mic,cam asa vad eu dimensiunea in viitorul apropiat a unitatilor de stocare.In ultimii ani totul a inceput sa devina nu compact,ci foarte compact.In fiecare zi auzim stiri ca cercetatori au stocat o multime de GB intr-o unitate unu pe unu(sa zicem) si ne minunam de tehnologia de care da dovada omenirea.Stick-urile mi le amintesc ca erau destul de maricele cand au aparut ele acum am vazut unele mai mici decat un card micro SD.Se pare ca lucrurile tind sa se micsoreze alarmant pe zice trece.HDD-urile externe ca dimensiuni au ramas cam la fel insa spatial de stocare a ajuns la ordinal TB,lucru la care un om de rand putea doar sa viseze acum zece ani.De asemenea nu de mult am auzit de conceptual Cloud,un concept nou care ne ofera stocarea fara sa stim fizic unde sunt stocate datele.Util celor care au acces permanent la internet si astfel au in permanenta acces la datele si informatiile pe care le-a stocat prin aceasta metoda.
Viitorul probabil ca si dimensiuni suna roz pentru ca se pare cu cat avansam in tehnologie (depinde de domeniu),aici vorbind de unitatile de stocare,vor deveni microscopic mai usor de pierdut..haha.Nu chiar vor deveni mici mici si usor de transportat si usor de utilizat.Poate nici nu vom mai avea nevoie de un calculator sa vedem ce avem pe un stick ci doar de un scanner care ne va transpune o holograma a tot ce contine.Super nu?Eh poate nu mai este asa mult.
Iar daca e sa aleg o unitate aceea ar fi HDD-urile externe.Sunt mai mari ca un stick insa spatiul este cum am spus de ordinal TB asa ca imediat mi-am aruncat un ochii prin magazinul online Azerty si am dat peste oferta HDD extern foarte atractiva.Am gasit unul rosu,defapt cum imi place mie sa ii spun,e roscat,si imi place are capacitatea de un TB este perfect,iar pretul este unul cred eu destul de bun.
Voi cum credeti va vor evolua unitatile de stocare?

Articol scris pentru SuperBlog 2012

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...