Sunday, November 18, 2012

Nu e toamna cum esti tu...(proba 22)



Toamna este anotimpul metamorfozei,in care noi,copacii,cartile ne schimbam.Toamna este timpul in care o parte din noi moare odata cu ultima frunza cazuta.Aici,acum sentimentele se amplifica,totul este multiplicat.Dorul si amintirile incep sa bantuie sufletul nostru infim de mic.
Totul prinde o culoare aparte,una vie care totusi sugereaza moarte.Exact ca in Cimitirul Animalelor,toamna poate readuce la viata amitiri ce ne rascolesc maruntaiele pana la refuz.Doare si totusi e o durere placuta.
Parcul este locul unde se amesteca copilaria cu maturitatea,locul unde o carte te poate transpune intr-o alta lume,in care viata din noi nu s-a scurs,natura nu a fost atinsa de mana urata a timpului.Insa ma trezesc si tot ce imi ramane este contemplarea frunzelor ce isi dau ultima suflare si mor sub ochii mei.Parcul este locul meu magic in care universul meu se impleteste cu fiecare univers din fiecare carte citita.

Articol scris pentru SuperBlog 2012

1 comment:

  1. Ei, sa stii ca detin si eu aceasta carte dar cu o coperta mult mai vesela.
    A fost cea care mi-a deschis apetitul pentru Stephen King :)

    ReplyDelete

Un gand,o idee...