Tuesday, November 13, 2012

O scrisoare (proba 19)

In dar o scrisoare ti-as da,
Insa ma tot gandesc cum tu sa o primesti
Stand asa pe ganduri o idee imi veni
Printata ti-o voi darui.
 Ca doar multifunctionala ieftina
In dar tu mi-ai adus
In ajutor ti-a sarit
Prietenul de nedajduit...magazinul Azerty.
 Promotia Hp tu ai prins-o
Si indata ai fugit
Doar era de neinlocuit
Si ce crezi ca ai gasit
O oferta interesanta
Si o istoria amuzanta.
Se facea ca in vechime
Printul era scris de maini fine
Iar evolutia a urmat
Imprimanta s-a inventat
De multa vreme incoace
O idee nu imi da pace
De ce cartea mea eu online o pot vedea
Si acum sa-ti zic pe bune
Eu printata o doresc
Ochii sa mi clatesc
Pe o foaie tiparita
Scrisa de o mana iscusita.
Imprimanta mea moderna
Scoate zilnic zeci de foi
Si toarce ca un pisoi.
Dar eu mediul il iubesc
Si doresc sa-l ocrotesc
O planeta sanatoasa
Mi-o doresc sa-mi fie casa.
Asa ca online cartea o voi citi
Un copac voi ocroti.
Evolutia e frumoasa
Dar uneori periculoasa
Imprimanta nu o voi da
Iar planeta nu ma va condamna.
S-a vorbim acum pe drept
Oferta ce-ai gasit-o
Tu de mult stiu ca ai ochit-o
Si cat de romantic esti
Tu ai vrut sa mi-o daruiesti
Sa-mi fie munca usoara
De cu zori si pana seara
Sa-mi arati cat ma iubesti
Si cu drag mi-o daruiesti
De  multifunctionala mea
Nu ma mai desparte nici tu de ea.

Articol scris pentru SuperBlog 2012

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...