Tuesday, November 20, 2012

Sfarsitul lumii (proba 23)

Ce ar fi viata noastra actuala fara calculator,retele de socializare si internet.Cum am citit acum ceva timp un banc ca daca ar disparea o anumita retea de socializare am fugi toti pe strada ca disperatii cu pozele in maini si ne-am intreba unii pe alti daca ne place poza si sa o comentam.
Ei vine cam asa se preconizeaza viitorul fara aceste mici placeri ale vietii noastre.Ce ne-am face fara sfantul HDD care ne stocheaza multimea de amintiri prafuite,ce ne-am face fara placa video care ne aduce personajele din jocuri si filme la viata...
Probabil ei sigur nu as dispera foarte tare,am mai avut zile fara calculator si fara beneficiile lui si sincer va spun ca parca mi-a lipsit o parte si parca tot as fi cautat ceva pe internet dar din pacate nu aveam calculator sau internet.
Lumea sigur s-ar prabusi incet si lent fara aceste obiecte necesare vietii noastre de zi cu zi.Am devenit tot mai comozi si tot mai avansati in tehnologie.Majoritatea lucrurilor sunt controlate de calculatoare deci o lume fara aceste minunatii ar decadea la inceputuri,iar pentru oamenii obisnuiti cu tehnologia  ar insemna sfarsitul lumii pe care o cunoastem deja.Ar insemna dezastru.
Desi poate nu sunt tocmai obiecte prietenoase cu mediul,fara ele nu am putea trai,cel putin fara unele dintre ele,iar aceste obiecte ni le putem procura de la un magazin online cu oferte super tari si anume MediaDOT.
Lumea fara calculatoare si fara internet este o lume sterpa,o lume in care oameni ar face depresii mult mai des si tristetea ar domnii cel putin printre cei tineri.
Articol scris pentru SuperBlog 2012

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...