Thursday, November 22, 2012

Vrum Vrum...(proba 24)

Exact este motorul unei masini si nu una obisnuita ci o masina in care am transpus personalitatea mea.
Pana acum ceva timp eram o persoana romantica si plina de entuziasm cand venea vorba de greutati.Si acum sunt la fel insa un pic mai dura si "facuta" sa trec peste orice obstacol.De aceea masina in care ma transpun este una 4x4,una puternica,ce poate infrunta orice teren fie el accidentat sau plin de noroi.Nu se lasa invinsa de piedicile de care da si le trece cu brio.Cam asa sunt si eu,imi place sa fiu puternica,sa nu ma las doborata de drumul accidentat numit viata si sa fiu prietenoasa cu mediul.Defapt asta este una din calitatile masinii 4x4 pe care am aleso. Land Cruiser este o masina ce ma defineste intr-u totul,spatioasa este,infrunta orice clima si orice tip de drum fie el autostrada,ulita,deal,plaja sau mlastina.Este o masina fiabila pentru oameni intreprinzatori.De asemenea emisiile sunt reduce deci tine cu mediul.
Mi-ar placea sa ma mandresc in parcare si sa le fac invidioase pe celalalte masini de capacitatile mele.Nu imi place sa ma laud,insa sunt o masina care poate duce si asta ma face sa rulez pe orice teren,sa navighez pe sosea mai ceva ca vaporul pe apa.
Imi place sa ma plimb unde vad cu farurile iar noapte imi place sa poposesc pe un deal iar luna sa imi bata in parbriz.Dimineata sa imi incalzeasca soarele capota si sa o iau din loc spre un nou taram gata de explorat.Asta sunt eu,o Toyota ce vrea in fiecare zi sa exploreze noi locuri,pentru ca sunt Regina soselelor!

Articol scris pentru SuperBlog 2012

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...