Saturday, December 29, 2012

Achizitii (8)

M-am invatat,asta e clar ultima postare de genul pe anul asta asa ca o sa adun cam tot ce am ratat la ultima postare "Achizitii".Va voi prezenta si ce am mai primit,castigat ceea ce am omis data trecuta.As vrea sa ma mai laud cu ceva insa se lasa asteptat asa ca voi vorbi despre asta cu alta ocazie cand intru in posesia lui.
De prin lume adunate,voi prezenta azi,cosmetice,haine,incaltaminte si carti.O postare bogata ca pentru finele anului.
In mare cam ce am adunat in ultima vreme

paleta paintbox...cum se vede deja e folosita!

Cartile cumparate cu voucherul primit de la SuperBlog

Achizitiile de azi o parte!(DM la putere :D )

e mult mai frumos in realitate


Cu ce sa incep...pai incep cu toate.Bine incep cu paleta paintbox care o am de ceva vreme,am castigat-o la un concurs de machiaje de Halloween.Daca va amintiti postarea cu machiajul de Halloween ei bine mi-a adus noroc sa fiu o zombie girl.La fel de in urma am ramas cu o pereche de cercei castigati la un concurs organizat pe FB de catre Camelia.Sunt asimetrici si imi plac.Pentru ca unul din premiile castigate la SuperBlog a fost un voucher de 50 de lei pe site-ul Nemirei mi-am luat 4 carti superbe.Voi face recenzie la fiecare in parte.Aveam nevoie de un demachiant si o chema buna pentru a-mi proteja fata de frig,am un ten problematic iarna si se irita foarte repede.Asa ca ce mi-am ales sunt cred destul de ok si o sa urmeze un review.Desigur nu puteam sa nu imi iau si dischete,nelipsitele dischete.Pe langa asta mi-am luat o pensula pentru fardul de ochii.Este o minune care imi usureaza munca de a face umbre.
De cand a aparut moda tintelor,care nu se mai gasesc numai in tinutele rockish,am poftit sa spun asa la un pulover cu tinte,insa m-am ales cu un bolero dragut cu tinte iar daca va spun pretul o sa radeti nu de alta dar am vazut identic la un pret colosal pe internet.In aceeasi oala intra si bocanci care mi se par tare practici fiind nevoie doar sa leg sireturile de forma.Sunt caldurosi perfecti pentru picioarele mele mereu reci.De ce am zis ca intra in aceeasi oala ei bine la fel am vazut intr-un magazin online aceasi firma acelasi model numai ca un pic cu mai mult zeci de lei adaugati la pret.Fetelor din Brasov daca le spun de magazin Mei sigur vor stii,despre ce magazin vorbesc.
Ei bine cam astea sunt ultimele cumparaturi pe 2012 sa vina 2013,sa fie mai bogat ca 2012 si cu mai multe momente frumoase.
Voi ce ati mai achizitionat acum in ultima suta de mentri?Ati incercat demachiantul sau crema?

5 comments:

  1. Am si eu Christine Falls si e super, sa-mi spui daca iti place dupa ce o citesti!

    ReplyDelete
  2. Drăguțe achiziții, să le folosești și să le porți cu plăcere. E bun demachiantul? Pentru că am nevoie și eu de unul și nu știu ce să cumpăr.
    P.s: Dă-mi un semn când poți, să mai vorbim. Te pup.

    ReplyDelete
  3. @De toate pentru totiTe cerd..mie mi-a placut descrierea ce am gasit-o la Nemira si coperta.

    ReplyDelete
  4. @Dreams*Link Dupa 3 folosiri imi place,nu pisca ochii si curata foarte bine,iar de miros nu mai zic,miroase super.Este si pentru ten normal si pretul cred ei ca este unul bun...12 lei am dat.Maine ce faci,unde faci revelionul?

    ReplyDelete
  5. Ai o leapșă de la mine: http://fantasy-link.blogspot.ro/2013/01/leapsa-noua-de-la-miku.html. Te pup.

    ReplyDelete

Un gand,o idee...