Monday, December 10, 2012

Impresii si promisiuni SuperBlog

Dacă până acum câteva zile mă plângeam că nu mai pot şi că vreau să se termine,acum îmi pare tare rău că s-a terminat.
Am terminat pe onorabilul loc 71 dar pentru prima competiţie de genul acesta pentru mine este totul ok.Adică realizarea mea cea mai mare este că am terminat competiţia indiferent pe ce loc am terminat,am fost finalistă!
Şi acum să vă spun impresiile mele de la Gală (evident am fost şi la gală),sincer să vă spun am avut ultra mega multe emoţii ceea ce m-a făcut să mă si bălbăi un pic când am fost să îmi ridic premiul,însă atmosfera,ceilalti bloggeri,ambianţa au facut  să încep să mă acomodez cu viaţa oficiala ca blogger.Îmi place şi Claudia a smuls o promisine de la mine...o să particip şi la anul şi de ce nu poate o sa ajung şi eu printre primii 10.
Gala a fost găzduită de hotelul NH Bucharest,unde este mult mai frumos decât mi-am imaginat şi nu mi-e ruşine să spun a fost primul meu hotel de 4 stele şi peripeţiile o să vi le povestesc cu altă ocazie.
Am câştigat prima mea diploma din palmares şi sper din toata inima să nu fie ultima,pachetul special de la Delaco (că doar sunt fană înfocată brânzaaaaaa) si un trandafir care s-a cam ofilit el aşa dar stă la presat acum.Trebuia să mai primesc un tricou pe care voi pune mâna cât de curând pentru că mi-a fost un pic rău că nu am mâncat mai nimic si am fost sa manacam.
Apoi dupa gala am mers la o piesă de teatru la Teatrul Evreiesc de Stat,Miss Daisy şi şoferul ei,cu Maia Morgenstern.O actriţă excepţională,vă recomand cu căldură piesa,defapt orice piesă în care joacă.
Apoi a fost club însă nu am fost pentru că nu sunt cu cluburile si am preferat sa stau la hotel si sa privesc ploaia care curgea pic,pic,pic....
SuperBlog pentru mine a fost o experientă frumoasă pe care abia astept să o repet la anul pe vremea asta si să se lege şi mai multe prietenii.Acum o sa vă las cu câteva poze care dovedesc cele spuse mai sus.
Nici nu bănuiam ce mă aşteaptă

Cred că suntem toţi

v-am zis că m-am bâlbâit?

cum să nu-i mulţumesc că e mereu lângă mine

AM SCĂPAT!




şi tremuram...



danke schon meine liebe freunde.






scuzaţi-mi faţa.




Abia aştept anul viitor!

2 comments:

  1. Felictari pentru loc. Ma bucur ca ti-a placut gala :) Te saluta un alt participant la gala. Si poate la anul vom interactiona mai mult :) Promit sa revin pe blogul tau :)

    Salutari

    ReplyDelete
  2. Dap, a fost dragut, ar trebui sa repetam si in 2013 :)

    ReplyDelete

Un gand,o idee...