Thursday, January 17, 2013

Fata in boxeri si tricou...SuperBlog

Pe principiul...hai sa va arat ce am mai primit,astazi va spun cu un zambet larg ca acum cateva zile mi-a ajuns si mie faimosul tricoul de SuperBlogger,de ce faimosul pai pentru mie e la fel ca si costumul lui Superman.Pentru cariera mea destul de scurta  ca si blogger este ca un trofeu.Nu unul mare dar exista din punct de vedere fizico-chimic!
Asa ca m-am gandit sa ma laud...desi laudat suna cam urat, mai bine zis sa va arat si voua minunatia mea de tricou.
Pluuuuus va las in continuare clipul in care am si eu cateva balbaietoare minute de glorie(de pe la minutul 14:32).


P.s: Multumesc mult Claudia si sper ca ti-a trecut raceala...momentan a poposit la mine si sper sa plece cat de curand. 



1 comment:

  1. Dati si voi link-uri si comentarii intre voi, nu raceala :)

    ReplyDelete

Un gand,o idee...