Saturday, January 12, 2013

Lenjerie de lux...

Ca orice femeie care se respecta si mie imi place sa imi clatesc ochii la lenjerie cat mai sexy desi poate nu ma vede nimeni.
Am citit la un moment dat ca in viata e bine ca in fiecare zi sa ne imbracam cu cele mai bune haine ale noastre,sa purtam cea mai sexy lenjerie a noastra pentru ca nu se stie cand ne vom prapadi si nu vom mai apuca sa le purtam.Vorba aia sa murim imbracate bine!
Dar sa alungam gandurile astea negative si sa revenim la oile noastre.Da imi place sa imi clatesc ochisorii pe diverse site-uri la compleuri care mai de care mai extravagante mai picante si mai incitante.
De putin timp am dat peste un site extrem de incantator care imi face inimioara sa tresare si sa suspine dupa cateva produse.Site-ul se numeste Lenjerie Axami si este dedicat tutoror femeilor care vor si isi doresc o lenjerie de lux care sa acuta simturile celor carora le povestesc despre ea.
Diversitate este,aspect frumos site-ul are,te invita timid dar totusi cu tupeu sa ii cercetezi cele mai adanci oferte care te vor lasa cu sufletul suspinand si cu inima jelind.
Dar sa revenim la ce gasim in magazin,pentru ca asta este,este un magazin online accesibil femeilor moderne.Doar cu un click putem comanda cele mai incitante si de lux obiecte vestimentare din categoria lenjerie.
As cam vrea sa prezint cate ceva din fiecare categorie nu de alta dar cat am navigat in "tenebroasele" frumuseti ale magazinului mi-au ramas cateva chestiute in minte si tare as vrea sa mi le pot achizitiona.
O sa incep cu un babydoll care ar scoate fiara cred ca si din cel mai timid barbat.Se numeste Fiery Sunset si ma duce cu gandul la un apus undeva pe o insula cu palmieri iar gandurile tot zboara.Este negru cu cateva detalii rosii iar spatele il are tip corset.E deja trecut pe lista "VREAU" si deci da il vreau.
Urmatoarele chestiute pe lista mea de "VREAU" sunt corsetele.Da,sunt inebunita dupa corsete mai ales cele overbust.Mi se par articole ce nu trebuie sa lipseasca din garderoba unei femei fatale,dar nu numai.Cred ca  la stilului meu ele se incadreaza perfect iar lucrul asta ma face sa zambesc numai cand ma gandesc ce frumuseti am vazut in magazin.Cel care mi-a atrat atentia in mod deosebit se numeste Serenity,albastrul cerului se imbina cu nota misterioasa a noptii si da acestui corset aerul regal ce face mintea sa zburde pe cele mai neasteptate campuri ale imaginatiei.
Dar sa nu ma lungesc ca nu e frumos,voi sari direct la seturi.De acolo primul set care mi-a facut cu ochiul este Black cat costume,oricine cred ca se gandeste cat de jucausa poate fi o pisicuta,dar nu uitati pisica blanda zgarie rau...miau!Cred,defapt ce mai e si el pe lista "VREAU"
Cam asta imi doresc eu in viitorul apropiat insa magazinul e mare si e plin de bunatati.Un lucru de laudat pentru cei de la Lenjerie Axami este colectia SexyPlus Line creata special pentru domnisoarele si doamnele cu forme.Acum si ele pot fi sexy indiferent de cat de generoase le sunt formele.
Va recomand cu caldura sa vizitati magazinul si de ce nu sa si cumparati.Faceti-va un cadou in primul rand pentru dumneavoastra iar apoi pentru cine se afla in viata dumneavoastra.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...