Monday, January 21, 2013

Papa bun (1)

Se vede ca e sesiune si ori e mai interesant decat sa invat.Asa ca azi m-am gandit sa inaugurez o noua categorie de articole pe bloguletul meu devenit intre timp destul de versatil.Adica vreau sa spun ca trecerea este destul de mare avand in vedere ca inainte se adresa doar cartilor si scrierilor personale insa este un blog personal si vreau sa fie cu de toate.
Acum ceva timp m-a imbiat o alta bloggarita brasoveanca, Kitty, la ceva bun si anume chipsuri de casa.Nu numai ca sunt mai sanatoase si stii ca sunt facute de manutele tale sunt chiar foarte bune si ieri foarte ieftin.
Am facut cred ca de cateva ori bune si desi e un pic greu ca nu am o razatoare sa ii tai asa fin si ma ajuta mama sa ii tai subtire.
Ingredientele mele sunt cartofi,ulei,iaurt,un catel de usturoi si sare.
Bun suna simplu asai?Ei bine chiar e simplu doar ca e nevoie de rabdare si timp ca sa iasa bine.Cartofii se taie felii subtiri ori cu un cutit ori cu o razatoare speciala si se pun la prajit in uleiul incins in prealabil.Se scot cand sunt crocanti.Daca preferati sa puneti sare pe ei este in regula eu obisnuiesc sa pun sare doar in sos.
Sosul il fac dintr-un iaurt si un catel de usturoi pisat totul amestecat cu sare dupa gust.
Pot fi serviti reci sau calzi si sunt un deliciu pentru o seara relaxanta dar si stresanta ca un din sesiune.Sunt buni, ecomisiti bani, avand in vedere ca chipsurile din comert, jumatate de punga este goala.Si inca ceva sunt home made.Pofta buna!





No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...