Tuesday, January 15, 2013

Pata.

Da..mi s-a cam pus pata in ultima perioada pe inele.Tin minte cand eram in generala aveam pe toate degetele in afara de cele mici inele de argint,apoi mi s-a parut cam chicios si am decis sa ramas la cate 2 pe fiecare mana.
La 14 si 18 ani am primit de la mama doua inele de aur,desi nu imi place aurul m-am simtit obligata sa le port,nu sunt urate insa prefer argintul.Si uite asa am ramas la doua de argint si doua de aur.Insa mi le tot invarteam cand pe un deget cand pe altul pana am citit intr-o carte ca mana stanga este a lunii si se poarta argint pe ea si mana dreapta a soarelui si se poarta aur pe ea.Mi s-a parut o chestie la vremea aia interesanta,apoi am crescut si am descoperit tainele chimiei si am aflat ca aurul si argintul nu prea se suporta,nu prea le place compania celuilalt si uite asa am respectat nu numai regula lunii si a soarelui ci si o regula chimica.
Bun,acum ca inelele de aur sunt singurele si cele de argint o multime le-am tot schimbat si majoritatea s-au cam deteriorar gen,cazut pietre,ciobit,indoit si toate aceste procese tehnologice ingineresti de a-mi face inelele sa arate ca dupa razboi.Si asa am inceput cautarea de prospatura si am dat peste un magazin online accesibil tuturor si de o diversitate foarte mare.Se numeste OnlineBijoux si v-am mai vorbit despre el.Chiar este accesibil si am gasit o multime de bijuterii de argint online care as vrea mult sa ajunga in manutele mele.
Cred ca v-am mai spus ca mi-am gasit un inel de argint superb insa nu este singurul cu siguranta,am mai vazut cateva care la denumire au inel de logodna insa ce singura nu imi pot cumpara unul ma logodesc cu mine ce are???
Pe langa inele am vazut cateva pandantive dragute,nu ca mi-as da jos trifoiul ce-l am acum,are o semnificatie puternica pentru mine si nu l-as da jos nici cu slujbe insa pot sa ii atasez cativa prieteni sa nu se simta singur.
Dupa cum spuneam mai sus,nu imi place aurul insa am am gasit cateva bijuterii placate cu aur online foarte frumoase mai ales cercei si ma cam bate gandul sa imi iau cateva perechi mai ales ca pretul nu este unul ridicat,este chiar pentru buzunarul oricui.Eh lista e lunga si abia astept sa am buget sa imi achizitionez poate cateva bijuterii.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...