Tuesday, February 19, 2013

MUSTELA 9 Luni review

V-am spus acum ceva timp ca am fost selectata intr-o campanie a celor de la Beautyroom.ro.Campania avea ca obiect de testare o crema foarte hidratanta special conceputa pentru perioada de sarcina, Mustela 9 luni.Dar nu este si cazul meu pentru ca mai e mult pana o sa fiu si eu in asemnea perioada.Insa crema a venit cand aveam nevoie de o hidratare sporita si anume iarna.
Am intampinat ceva probleme, crema ajungand la mine mai greu insa totul s-a terminat cu bine si ma pot declara multumita de ea.Mai am mai mult de jumatate de tub.

Ce spun ei.

Proprietati MUSTELA 9 Luni Crema Hidratare extrema:

- Ceramidele si Glicerina retin apa in piele pentru a imbunatati hidratarea.
- Uleiul din germeni de grau, cu proprietati relipidizante, hraneste pielea.
- Peptidele de Avocado calmante (ingredient anti-mancarime) si radacina de lemn dulce redau senzatia de confort pielii.
- Compatibil cu alaptarea*
- Fara parabeni
- Textura sa laptoasa bogata, dar non-grasa se absoarbe rapid si va permite sa va imbracati imediat
- Pielea isi recapata supletea, delicatetea si integritatea

MUSTELA Fara parabeni, fara ftalati, fara fenoxyethanol

Ingrediente principale MUSTELA 9 Luni Crema Hidratare extrema
- Elastoregulator
- Lupeol
- Peptide de Avocado
- Extract de radacina de lemn dulce
- Glycerina
- Ulei de germeni de grau


Ce spun eu.
O folosesc aproape in fiecare zi dupa baie si pot spune ca hidrateaza foarte bine pielea.Are o textura fina si un plus mare pe care il dau este ca intra atata de repede in piele incat nici nu trebuie sa masez foarte mult.Ei mai spuneau ceva de fermitate, asa ca a venit la fix cu programul meu de sport(care apropo merge super bine si sunt deja in a 3-a saptamana cu Hip-hop abs si imi place la nebunie).Cu mirosul nu prea ma impac,adica imi place insa miroase ciudat dupa cateva minute.Poate doar nasul meu e defect.Inca un plus il au peptidele de avocado,imi calmeaza mancarimea dupa masajul cel aplic pe zonele cu probleme cu aparatul de masaj.
Imi place cum ramane pielea, foarte catifelata.Per total imi place mult si pot spune ca este o crema delicata mai ales daca este conceputa special pentru viitoarele mamici.O recomand insa nu stiu daca as mai achizitiona-o avand in vedere ca imi plac lotiunile de corp fructate.

A trecut si de testul frigului si o recomand cu precadere persoanelor care au pielea extrem de uscata iarna este o mana cereasca.Ce parere aveti desre aceasta crema si ce creme hidratante folositi in general?



No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...