Thursday, March 28, 2013

Esti rock? (12)

E neagra, are maner dar si bretea, oare ce sa fie? Este prietena cea mai buna a unei fete, cea care o ajuta in momentele in care plicul este prea mic iar trollerul prea mare. Insa este dusmanul de moarte atunci cand parca e facut sa ascunda cheile de la masina de tine. E usoara si grea in acelasi timp, grea nu fizic ci sentimental, pentru ca ea, geanta poarta cu ea amintiri de care poate ai uitat, insa ea iti va aduce mereu aminte de intalnirea cu baiatul acela cand timida ti se ascundea dupa tine sau la film cand a stat cu voi.

reeijaReeija ne invita sa povestim despre un moment important ce are legatura cu geanta preferata. Numai bine de pus pe roate povestioara gentii mele preferate. Nu detin multe genti insa una imi e draga si o port cu mine indiferent de ocazie. Ma defineste, imi caracterizeaza stilul iar faptul ca a ajuns a mea din intamplare este un motiv pentru care tin atat de mult la ea.
Pe langa faptul ca tine minte si iti aminteste, uneori te si anunta cand nu mai poate, cade bareta, se largeste sistemul de inchidere, fermoarul iti joaca feste, dar nu te ingrijora face asta doar pentru a i se acorda cat mai multa atentie. Geanta unei femei este un univers nemarginit unde unele lucruri intra dar nu mai ies sau cel putin nu intregi.
Povestea gentutei mele incepe astfel, era o zi calduroasa de vara iar eu leneveam la laptop si deodata intru pe un site si vad o geanta neagra, destul de incapatoare si cu...tinte. Eu purtam asa ceva dinainte sa vina moda, orice rocker care se respecta are tinte, asa eram si eu. Ascult rock am tinte. Si cred ca am stat jumatate din zi suspinand dupa ea, sa va spun ca parca prin minune mama deja imi comandase o geanta cadou pentru ca am fost integralista. Ma suparasem ca nu imi daduse banii sa imi iau eu ceva insa marea surpriza a fost cand geanta pe care mi-o luase mami era exact geanta mea cu tinte. Iar replica mamei a fost "esti rock puiu' mamii". De atunci geanta mi-e draga  si sunt mandra tare de ea. Ma caracterizeaza si se potriveste de minune stilului meu vestimentar...rockish style. Voi aveti vreo geanta cu o poveste frumoasa?
Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...