Wednesday, May 22, 2013

Achizitii (11)

Astazi sper sa anunt si castigatori, da azi auzit bine vor fi doi, voi da voucherul de la Libris plus o surpriza de la mine. Din nefericire sunt stresata de examenul de vineri si nu am timp de nimic. Insa vreau sa va spun ca mi-am valorificat voucherele ce le-am primit la Spring SuperBlog. La Jolidon cred ca a afost cel mai greu sa aleg insa pana la urma mi-am ales ceva finut si totusi kinky pentru gusturile mele. Au fost rapizi si in 24 de ore a si aparut la usa mea coletul. Voucherul Nemira l-am epuizat repede si poate ar mai fi stat cuminte in mail insa, Andrei a venit in Brasov si l-am rugat frumos sa imi ia el cartile. Bineinteles ca pe langa surpriza de a ne vedea, mi-a facut cadou si o carte ce mi-o doream foarte  mult. Asa ca desi i-am multumit personal, ii multumesc si prin intermediul blogului, a fost o surpriza placuta.






No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...