Sunday, May 5, 2013

Movie of the day: Mama.

De vreo luna ma chinui sa vizionez un film, iar vacanta de Pasti a picat numai bine sa imi incant privirea cu cateva filme despre care vrea sa va si povestesc in mare (apropo: Paste fericit tuturor!!! ).
Majoritatea filmelor pe care le diger sunt cele horror asa ca si filmul de azi este unul de groaza sau mai bine zis o drama, asta mi s-a parut.
Numele este unul sugestiv insa nu denota nimic de groaza, mama este fiinta cea mai draga, cea care ne pazeste de toate relele, nimic mai adevarat. Insa cand mama, defapt este o fantoma ce a avut o moarte crunta si ingrijeste de doua fetite abandonate nu mai este asa normal si frumos. Filmul a aparut anul acesta si ii are in distributie pe  Jessica ChastainNikolaj Coster-WaldauMegan Charpentier.
Inceputul filmului este un pic haotic, nu e clar ce se intampla insa printr-o conjunctura ciudata tatal cu fetitele ajung la o cabana in mijlocul padurii unde tatal incercand sa isi omoare fata cea mare este el omorat. De cine altcineva decat de Mama.
Timp de 5 ani sunt cautate si intr-un final ajung la unchiul lor, insa nu vin singure ci aduc si fantoma malefica ce a avut grija de ele in ultimi 5 ani.
Totul i-a o intorsatura urata pentru prietena lui Luc (unchiul) deoarece in incercarea ei de a se apropia de fete o infurie pe "mama" fetelor.
Finalul este tragic, soarta uneia dintre fetite este hotarata de cea caruia timp de 5 ani i-a spus mama. Insa filmul dupa cum am spus mi s-a parut o drama, drama fantomei care de sute de ani isi cauta copilul si care s-a atasat de cele doua fetite. Sunt cateva scene de groaza insa in rest mi s-a parut un film usor, cateva neclaritati insa per total mi-a placut. Defapt filmul ne invata ca o mama nici dupa moarte nu e linistita daca stie ca pruncul ei nu il stie bine.Il recomand celor carora le plac filmele de groaza dar si celor care vor sa invete o lectie.Ii voi da 4 inimi din 5, nu e cel mai bun film horror vazut insa mi-a placut. (da de acum la recenzii de orice fel, voi da inimi de la 1 la 5 :) )





No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...