Thursday, May 9, 2013

Oare cate sa fie?...Concurs Libris

Cred ca a trecut cam foarte mult timp de cand nu am mai facut un concurs, iar asta s-a cam vazut din pacate in popularitatea blogului. Asa ca e timpul pentru un nou concurs, primul de anul acesta si anume un concurs sponsorizat de libraria online Libris, un sponsor care mi-a suportat absenta si mi-a oferit sprijin sa pun la cale acest concurs.Daca va doriti sa va procurati carti online de la dragul nostru sponsor, va propun sa va inscrieti.
Tema lui e simpla, la fel si cerintele, tot ce trebuie sa faceti este sa va inscrieti, sa respectati cerintele obligatorii si sa sperati ca veti avea noroc. Premiul este un voucher de 40 de lei pe care il puteti folosi in libraria online Libris pentru a va procura carti in romana sau engleza.Succes tuturor.
a Rafflecopter giveaway

11 comments:

  1. Puterea vindecatoare a aurei - Barbara Y. Martin, Dimitri Moraitis

    ReplyDelete
  2. Felicitari si multumesc pentru concurs. Mi-ar placea ca premiu Dispozitive infernale. Cartea intai: Ingerul mecanic de Cassandra Clare (http://www.libris.ro/literatura-fantasy/dispozitive-infernale-cartea-intai-ingerul-LED978-973-102-370-0--c7883--p372759.html). O zi frumoasa.

    ReplyDelete
  3. Minciunile de Michael Grant..sau Legaminte de Ally Condie.

    ReplyDelete
  4. Imi doresc foarte mult cartea: Camera Groazei de Jussi Adler Olsen de la editura Rao.

    ReplyDelete
  5. Camera Groazei- Jussi Adler Olsen

    ReplyDelete
  6. Ei bine nu ma pot decide, ori Mana stângă a lui Dumnezeu de Paul Hoffman, ori una din cărțile publicate la editura Epica....

    ReplyDelete
  7. Mi-ar placea Kafka pe malul marii de Haruki Murakami. Multumim pentru concurs.
    Am trimis mail: larisa.motora@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. ti-am trimis mail cu adresa dulce_yoana@yahoo.com

    ReplyDelete

Un gand,o idee...