Tuesday, June 11, 2013

Shine bright like a diamond (NOTD)

In miez de seara apuc si eu sa mai postez ceva, sunt in sesiune si nici bine nu am inceput ca deja ma stresez de nu se poate cu vreo doua examene ce sper sa le iau adica stati asa, o sa le iau, sunt optimista. Cand ma apuca depresia gasesc cate ceva sa fac si ieri pe langa ca am invatat mi-am facut si unghiutele si nu oricum. Sper sa va placa si un pont ceva cum sa imi mentin atentia in carti imi oferiti si mie???(click pe poze pentru a le marii)


Pe langa nuantele folosite pe inelar m-am gandit ca ar sta bine un diamant, sa stralucesc la examene ca unul. Este unul din multitudinea de tatuaje frumoase pentru unghii de la Fake tattoos . Culorile cumva imi amintesc de un unicorn, nu ma intrebati de ce dar la unul ma duce cu gandul. Sper sa ne auzim curand, cand scap de stres.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...