Friday, July 26, 2013

Tratament Bifazic Hidronutritiv Anian

V-am vorbit acum cateva zile despre samponul cu keratina pentru indreptarea parului si am mentionat ca il folosesc in paralel cu tratamentul Bifaic Hidronutritiv imbogatit cu keratina pentru parul vopsit. Parul meu fiind lung, necesita o ingrijire destul de ridicata astfel tratamentul in hraneste si nu mai arata atat de deshidratat desi folosesc uscatorul, ba chiar este recomandat uscarea parului pentru fixarea tratamentului pe firul de par.
Tratamentul este recomandat pentru toate tipurile de par si este un tratament pentru parul deshidratat si deteriorat, restructurand astfel cu ajutorul keratinei firul de par. Un mare plus este acela ca nu trebuie clatit, se aplica pe parul uscat un pic cu prosopul, nu inainte de a amesteca tratamentul, acesta fiind alcatuit dintr-o faza albastra si una laptoasa. E ca o gura de aer pentru al meu par roscat, cu varfuri despicate si care cade in prostie. Si mirosul imi place, unul citric ce dispare dupa ceva timp ramanand in par doar mirosul samponului. Un mare plus este acela ca uscatorul este benefic in procesul de fixare al tratamentului si nu nociv. Il recomand, in curand imi voi mai lua unul sa am pentru ca ma ajuta mult. Il puteti achizitiona online de pe siteul celor de la Triodeluxe si este aproximativ 30 de lei. De asemenea le multumesc celor de la triodeluxe pentru produsele trimise si va recomand sa comandati de pe site, unul dintre cele mai serioase site-uri de profil. Ati incercat vreun tratament bifazic, va placut?

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...