Thursday, August 15, 2013

Gerlinea la final

A ajuns si aceasta campanie la sfarsit si cred ca este momentul sa imi spun si eu parerea sincera despre produse si despre campanie in general. A fost o campanie la care mi-am dorit sa iau parte si mi s-a dat aceasta ocazie, acest lucru li se datoreaza celor de la Buzzstore si celor de la Gerlinea Romania.
M-ai am un baton si pot sa spun zambitoare ca am scazut un kg pe saptamana, nu e mult insa pentru un regim haotic ca al meu este perfect. Mai am de lucru la dieta mea dezastruasa insa acum stiu cu ce sa inlocuiesc unele mese pentru a scadea in greutate dar nu numai, ci si atunci cand nu am cum sa mananc o mancare satioasa. Sa vorbesc despre fiecare in parte, pentru ca fiecare gustarica primita merita un loc prin mesele mele zilnice. Incep cu batoanele, foarte bune, am testat intr-o zi cat pot sa imi tina de foame si mi-au tinut in jur de 6 ore. Nu am avut nici o senzatie de foame in acest timp ceea ce e un mare plus. De gust nici nu mai zic, exceptional. Biscuitii cu lamaie si cu vanilie au fost preferatii mei, am tras de ei ca sa nu ii termin prea repede, buni si satiosi. De obicei ii luam ca gustare seara. Sa nu uitam si shake-urile cele de vanilie si cel de ciocolata.Super bune, inlocuiesc o masa,numai bune de luat cu mine cand sunt la facultate si nu am timp sa mananc ceva consistent si care sa imi tina de foame. Iar cel praf este foarte bun, acelasi gust ca si cel gata preparat, bun si gustos. Sa mai zic ca am suprasolicitat coarda, dar nu cred ca se supara pe mine. Mi-a placut campania si voi continua sa consum produse Gerlinea pentru ca nu au ce rau sa ne faca decat un mare bine. Va las sa va delectati ochiisori cu bunatati si le multumesc celor de la Gerlinea Romania si Buzzstore pentru minunata campanie, la cat mai multe inainte!



No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...