Wednesday, October 9, 2013

Dimineaţa perfectă (2)

storcator_Hurom4E 7 dimineaţa, mirosul de cafea învăluie casa într-o mireasmă placută, îmi vine să mă trezesc însă patul cald mă trage înapoi. Aburul cafelei nu este de ajuns să ma ridice din pat. Câteva note muzicale sunt zdrăngănite la radio. Aud mişcare în bucătarie, dar nu ma ridic, moliciunea patului mă ţintuieşte şi mă obligă să îmi aştept micul dejun.
Intru încet în starea de visare, dar mă trezesc repede la auzul paşilor în cameră, micul dejun servit la pat, de el, omul ce face ca nopţile să fie senine iar în zilele ploioase să răsară soarele. Intră în cameră cu un zâmbet triumfător că a mai trecut încă o zi alături de femeia ce îi este alături. Iar pentru ea doreste ce e mai bun, aşa că asta începe de la un mic dejun sănătos pentru a putea răzbii în noua zi ce îşi face timidă prezenţa.
Primul lucru ce îl face e să scoată fructele proaspete din frigider, apoi ducându-se alene spre blatul de bucatărie, mai aruncă câte un ochii ca ea sa nu se trezească. De când e cu ea, au schimbat 3 storcătoare de fructe până l-au gasit pe acesta prin oferte. Ochii i-a pus pe cateva storcătoare cu presare la rece, iar regele a ieşit HUROM, un storcator vânjos ce le face dimineţile mult mai sănătoase, făcându-i să savureze pe lângă cana de cafea aburtindă şi un pahar de suc proaspăt. Hurom a convins-o din prima pe lângă designul foarte interesant, are un sistem patentat numit, Slow Squeezing System, ce constă în stoarcere fără frecare şi încălzire a sucului la viteze mari, fără sa aereze sucul astfel maximizând calitatea si păstrând propietăţile benefice ale sucului. Astfel în fiecare dimineaţă îşi răsfaţă frumoasa cu un suc natural de bun. Aşa îşi începe dimineaţa de ceva vreme încoace, cu dragoste şi suc delicios, natural.
Articol scris pentru SuperBlog 2013

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...