Monday, November 25, 2013

Dragă moşule...(25)

Craciunul in cele mai frumoase povestiri...nu ți-am mai scris de multă vreme însă pe ce trec anii, parcă mi-aș dori să se poată întoarce clipele când eram copil și mama îmi citea seara la foc poveștile Mark Twain, iar tata meșterea luminițele din casă, și le punea cât mai inventiv posibil pentru a fi totul spectaculos.
Mi-aș dori să pot fi din nou copil, parcă Crăciunul era mai animat când eram mică, parcă totul căpăta altă culoare în preajma sărbătorilor. Acum mare fiind, au apărut grijile iar asta a făcut că să dispară spiritul sărbătorilor.
Când eram mică eram împreună, toți, mama și cu tata, o familie fericită în jurul bradului și cântam colinde, acum parcă de când tata a plecat, nu mai am nici o tragere de inimă să îl împodobesc. Mereu tata îmi punea sub brad cărti, așa acum, moșule, eu am o bibliotecă frumoasă. Și acum îmi amintesc că prima carte a fost Crăciunul în cele mai frumoase povestiri. În fiecare an, mai citesc câte o poveste și îmi amintesc de momentele frumoase din trecut. Îți mai aduci aminte când tata s-a deghizat în tine, m-a păcălit că tu erai prea ocupat și nu ai putut ajunge. Acum el nu mai e să îți țină locul așa că anul acesta sper să îți faci timp și pentru mine. Nu cer multe, niciodată nu am cerut însă mi-aș dori să primesc măcar o carte să păstrez tradiția, un sac de sănătate pentru mine și unul pentru mama, un vagon de bunăstare și mai vreau ceva moșule, o scară lungă să ajungă până în rai, să pot să îi spun tatei că a venit Crăciunul și că îmi e dor de el și mai vreau și o îmbrățișare de-a lui în seara de Ajun, să știu că e cu mine, nu e așa că nu cer multe?
Moșule sper să îmi citești scrisoarea și dacă nu faci rost de scară să știi că vreau măcar să îi transmiți tatei că îl iubesc, încă îl iubesc și mi-e tare dor de el. Dacă faci asta, îți fac niște brioșe.
Cu drag a ta cuminte,
 Larisa.
Articol scris pentru SuperBlog 2013

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...